Fødselsforberedende kurs

Æsj - da blir det alt for dyrt :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja... Derfor jeg heller ikke gadd.
Men det går nok bra uten det kurset :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja... Derfor jeg heller ikke gadd.
Men det går nok bra uten det kurset :-)

Det går nok veldig bra uten kurset. Jeg ville tatt opp spørsmål rundt fødsel, smertelindring osv med jm. Resten kan du lese deg frem til i de bøkene man får på helseastasjonen. 1500kr er mye penger. Vil heller bruke det på noe utstyr til babyen eller spare i tilfelle man må ta taxi eller betale for mannens opphold på barselhotell.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har allerede vært, og syns det var veldig nyttig. Har litt sykehusskrekk, så det var greit å være der for å se hvordan alt det funker. I tillegg tror jeg mannen min hadde stort utbytte av det fordi jeg oppdaget at han visste ganske lite om fødsler fra før av.

Jeg har bedt samboeren om å lese gjennom fødselsboka vi har fått tilsendt. Skal lese den selv. Regner med at det vi trenger å vite står der.

Jeg har lest høyt fra noen av de bøkene vi har fått, men det virker ikke som om mannen er så interessert. Han sier at "det går sikkert kjempebra. Ungen kommer jo ut uansett." Tror det tryggeste er å ta et sånt kurs. Heldigvis er de ikke så dyre i Narvik. Da hadde det fort blitt uaktuelt. Husker ikke hva jm sa om pris på kurset. Var passelig zombie akkurat den timen...

Dyre kursene er rundt om... Vi må vel betale 200kr.. Kurset er over 5kvelder, hvor en av de er etter fødsel...

Ja, skulle ønske at det var en del av det offentlige tilbudet, ihvertfall for førstegangsfødende.

• Liker
Reactions: EJ
Dyre kursene er rundt om... Vi må vel betale 200kr.. Kurset er over 5kvelder, hvor en av de er etter fødsel...

Jøss, det var billig gitt

Kan ikke klage på prisen nei :)

Back
Topp