Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre om tilbudet på sykehuset jeg selv blir å føde påI Harstad er det i alle fall bygd opp på denne måten: "Jordmor holder kurs som er fordelt på to kvelder, og varer ca 2 timer. Første kveld snakker hun om ulike svangerskapsplager, tid for innskriving, tegn på at fødselen er i gang, og hvilke tilbud som finnes på fødeavdelingen. Andre kurskveld er det omvisning på fødeavdelingen. Jordmor snakker om amming og om barseltiden.
Når alle har født, får de tilbud om ettertreff. De får da 1 time sammen med helsesøster, og 1 time sammen med barnefysioterapeut.
De som ønsker å delta på disse tilbudene, må melde sin interesse på Harstad helsestasjon. Per i dag koster det kr 300 for alle fire delene, men vi håper at det skal bli gratis på sikt."
Sent from my iPad using BV Forum
Det var jordmoren som har kurset som anbefalte at jeg gikk på kurset i januar. Det er flerer timer med informasjon så hun mente det var viktig å gå nærme fødsel slik at jeg ikke glemte detEr det ikke litt sent å gå i januar? Det gjelder kanskje dere som har termin i slutten av februar? Jeg tror omvisning på sykehuset her er i uke 34, hvis jeg ikke husker feil. Det er midt i jula for meg
Sent from my iPhone using BV Forum
Ok. Tenkte kanskje det var dumt å ha det "innenfor termintid" siden man ikke alltid går til termindato.Det var jordmoren som har kurset som anbefalte at jeg gikk på kurset i januar. Det er flerer timer med informasjon så hun mente det var viktig å gå nærme fødsel slik at jeg ikke glemte det![]()
Er det ikke litt sent å gå i januar? Det gjelder kanskje dere som har termin i slutten av februar? Jeg tror omvisning på sykehuset her er i uke 34, hvis jeg ikke husker feil. Det er midt i jula for meg
Woho kanskje vi kan gå sammen ^^Fekk beskjed om at detta kunne eg melda meg på i veke 32 - ca når eg skal ha omvisning på Drammen..
Woho kanskje vi kan gå sammen ^^
Ikkje sjå vekk frå det- gubben er ikkje int. i å vera med på slekt da han allerede har ein unge. "- Heilt greitt det, men du var ikkje med på noko kurs når du skulle ha ho + at ho er prematur og vart tatt med haste KS... Og du bør veta ke som skjer når ting skjer for eg orka ikkje noko spm eller noko i den dur når eg ligge der med smerter og eventuelle hender oppi *hua* for å sjå kor langt eg er kommen
"
Hihi![]()
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app