Fødselsforberedende kurs??

jente21

Flørter med forumet
Når skal dere på kurs? Det var meningen jeg skulle i nå i januar... men fikk brev fra helsestasjonen i dag om at kurset ble flyttet til 9 februar. Begynner helt ærlig å bli litt små nervøs... når kurset går har jeg bare 3 uker igjen til termin og føler det er litt i seneste laget. Alle i min familie har født barna sine litt tidelig... bekymret[&:]

Hei du!
Jeg har også fått plass til samtalekveld på sykehuset jeg skal føde 14 dager før terminen... Synes kanskje det var litt seint! Jeg sjøl ble født 1 mnd før termin.

Vi skal ikke på noe kurs vi da, men har time hos jordmor ca en mnd før termin, og da skal vi snakke kun fødsel. Trur det holder egentlig jeg[:)]

Hei!

Har vært på fødselsforberedende kurs nå i kveld. Dette var den første av 4 kvelder så det skal bli spennende å høre mer! Idag fikk vi høre mest om selve fødselsforløpet fra start til slutt. Senere skal vi ha om tiden etterpå og slikt ... Synes i alle fall det var veldig greit å få med seg! Følte jeg fikk svar på mye av det jeg har begynt å lure på spesielt i det siste. På kurset var både "ferskinger" som meg selv og de som hadde både ett og to barn fra før - så ulike erfaringer er også kjekt å høre om.
Håper du får med deg alle kursene da jente 21! Jeg satser på at det går bra for min del. Jeg har termin om 8 uker ... [:D]

Her og er det vannvittig dyrt! Koster vel 1000 kr ca, og det er penger jeg heller vil bruke på andre ting[:)] Sikkert nyttig med kurs, men skal da få ut ungen om jeg ikke har det tenker jeg[:D]

Jeg må betale 400, men det er bare en dag da. Skal dit 8.feb og har termin 22. mars

Det var dyrt!!! Da hadde jeg nok vurdert det veldig nøye behovet ja ... vi betaler en 50-lapp pr par vi for 4 kurs - slik at de får dekt kaffi/te og litt frukt [:D]

DA hadde jeg også gått!!! Det var jo råbillig!! Får komme med de godt tipsa du får da, så vi kanskje kan stjele litt[:D]

Hei,
Vi skal på onsdag vi, vet ikke hvor mange ganger det er, om det koster noe eller noen ting.
Litt dårlig info om slikt her oppe.
Fikk dere noe info på forhånd??

vi skal heller ikke på noe kurs.. bare en dobbeltime hos jordmor som vi går igjennom fødsel... :)

vi skal på kurs på onsdag..[;)]kurset kostet egentlig 500 kr for 5 kvelder,men jeg sa vi ikke hadde råd akkurat nå,så vi fikk kurset for 200 kr siden jeg er student[:D]
hadde vel klart det uten kurset,men vi skal på omvisning på sykehuset jeg skal føde på og så..[:D][:)]

Back
Topp