Fødselsdeprisjon

Ireneogstine

Flørter med forumet
Dere som har hatt fødselsdeprisjon og flere unger, har dere opplevd det alle gangene? Jeg hadde nemlig det med nr 1 og følte ikke noe særlig glede da jeg fikk henne på brystet mitt etter fødselen eller etter. følte det var bare slitt å ville ha a unna meg. Elsker a over alt i verden nå. men nå er jeg gravid igjen med nr 2 og min frykt nå er at når denne kommer til, at det skal bli ødelagt med stygge tanker igjen. Derfor lurer jeg er det slik at man først vært der sså havner man der igjen?

Har ingen erfaring med det selv. Å nr 2 har ikke kommet til værden riktig ennda.
Men bestevennina mi hadde fødselsdepresjon. Hun ville ikke vite av babyen sin da den kom til, nektet å amme han. Og når jordmora tok babyen med seg ut så hun fikk sove og hvilt seg, trodde hun ikke det va hennes baby de kom med da de tok han tilbake til ho. Men hun hadde et ganske tøft svangerskap, og hadde svangerskapsdepresjon.
Men med nr 2 vart alt helt fint, og hun hadde verken svangerskapsdep eller fødsels dep.
Kanskje 2 gangen er annerledes siden man har vært gjennom det før og alt ligger så natrulig fra før av :) Lykke til. Det kommer sikkert til å gå bare fint :)

Back
Topp