Fødselsdepresjon ??

Linka

Gift med forumet
Sliter med depresjoner om dagen. [:(]Humøret er ikke på topp og det er slitsomt. Føler meg til tider alene og ensom, men er jo ikke det. Sambo har tatt 2 uker ferie for å være hjemme hos meg og det er topp. Problemet er at hvis han drar noen steder så kommer ensomheten. Jeg har jo to herlige unger hjemme, men greier ikke glede meg slik jeg burde. Er også livredd for at sambo skal finne noe bedre enn oss. Vet det er dumt, men tankene bare kommer.[:-]

Er det flere som har slike følelser eller er alt topp hos dere???

Klem
 
Hei du.
Skjønner godt hva du mener. Da vår første sønn ble født hadde vi en periode hvor sambo bodde hos en kamerat. Forholdet skranglet etter utroskap fra hans side og det var skikkelig ille når han kom på besøk. Jeg var jo så glad i han. Idag er det et vondt minne og alt er bra mellom oss. Gudskjelov. Håper at ting ordner seg for deg også. Er ikke bare lett og måtte hanskes med en man er glad i når man kanskje ikke vil. Og man kan ikke ta ifra en pappa barnet sitt. Vanskelig syntes jeg.
Klem
 
Skjønner veldig godt at det der er kjempe tøft.
Men du skla vite MAdde at jeg er her for deg hvis du trenger noen å prate med :)
Du har i hvertafll fått verden fineste gave av han. Og Noah vil bli stolt av mamman sin når han blir litt eldere.
 
Hei Lena_21.
Flott og vite at det er flere som føler seg nedfor. Håper ting er bedre med deg nå og at du slipper det igjen. Hjelper litt at det er flere som er i samme båt.
Klem
 
Sliter veldig med tankene på hva vi var igjenom med gutten vår og hva vi venter oss med litla. Når vi snakket med legen som sa Ole Martin skulle dø kom alt tilbake når han la henne og inn på nyfødtavd.
Men det skal nok gå bra denne gangen og.
Ønsker dere lykke til med deprisjonen.
 
Ønsker deg lykke til med jenta di. Håper at alt går bra. Vi er her vi, til tross for litt depresjoner. Viktig at vi holder sammen. Glad jeg har dere.
Klem
 
Linka tenk slik.. Når han blir sulten, sliten eller ferdig med det han skal kommer han hjem[:D] Tror ikke at han finner noen andre enn dere sånn på flekken...hadde den samme følelsen som deg for mange år siden hadde ikke barn da (er gravid nå) men til slutt fant jeg ut det jeg skrev oppe... bare kos deg bebisene... apropo: jeg kan også være veldig mye alene mannen min er aktiv type, men bekymrer meg ikke av den grunn.. De kommer alltid til bake[:D][:D]
 
Hehe... ganske bra sagt det der Hilly. Godt at jeg ikke er den eneste som har / har hatt slike tanker.
Klem
 
Hei Linka!! Jeg vet godt hva fødselsdeprisjon er, og det er forferdelig tungt. Jeg hadde det etter barn nr 1, da hadde jeg det i ca 5 mnd, åsså hadde jeg det igjen etter barn nr 4-da gikk det ikke over før jeg ble gravid igjen,etter 9 mnd... Dette virker jo helt utrolig leeeenge, men grunnen til at jeg ikke ble frisk fortere var fordi jeg var så sliten...Jeg fikk aldri hentet meg inn igjen. Det var en gang en helsesøster som sa til meg at: "det beste du kan gjøre for barna dine er å ta vare på deg selv"! Husk det du også!! Det er kjempe viktig. Ta deg en tur ut selv om du ikke orker. Pynt deg litt ekstra en dag du føler deg ekstra ille, og gå en tur på kino sammen med en venn når du har mulighet til det. Prøv å kos deg best mulig, og sist men ikke minst-ansett en vaskehjelp!!!!!!! Er det noe som får deg i unødvendig dårlig humør, så er det alt husarbeidet du aldri har tid til å gjøre noe med. Hvis du har lyst til å ha kontakt med meg, så send meg en mail:svebe77@hotmail.com. Lykke til...
 
Back
Topp