Fødselsbrev

Jeg har ikke skrevet med de to andre.
Grunnet en ganske kjip andre fødsel ville jordmor hjelpe meg med å skrive et brev denne gangen:)

Men tror uansett at det har litt lite for seg i og med at rommet blir stappfullt med folk som skal ta seg av lillegutt:-/

Aner ikke hva som skal stå i sånne brev jeg, men jordmor mente jeg kunne skrive det jeg ønsker - så tar de hensyn til det som er mulig:)

Nå vet jeg jo ikke om jeg får føde normalt heller, så det er noen usikkerhetsmoment!
 
Hadde med fødebrev ved første fødsel. Jeg la det sammens med permen min som de fikk når jeg kom inn. Alle jordmødrene som kom inn til meg tok seg tid å lese igjennom det føre de kom inn. Var veldig greit, for da viste de hva jeg evt var redd for og hva jeg ville prøve og hva jeg ville ha hjelp til. De to jordmødrene som var innom synes det var Flott å lese. Jeg har sykehusskrekk, og gruet meg til fødesel. Gruet meg til hvis jeg evt skulle revne ol, og det skrev jeg en del om i brevet. Mine tanker rundt dette. Og de tok seg mye lengre tid når jenta vår skulle ut, så jeg ikke skulle revne. Hun sa ifra at dette vil ta litt tid da vi prøver å holde litt igjen, og etter 45min var hun ute, og da holdt hun mye igjen. Fikk bare ett pynte sting. Skal ta med brevet denne gang også. Der står det og om jeg ville ha klyster osv når jeg kom inn. Smertelindringer jeg vil prøve(sist rakk jeg ikke da jeg gikk fra 4-10 cm på under 30min! Egentlig alt :p planlegger ingenting, men skriver om mine ønsker om det er mulighet for det :)

Synes ikke det var rart i gi fra meg, de var strålende fornøyd med at jeg gjorde det også :)
 
Back
Topp