Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kjøper du brystvortekremen? En spesiell du vil anbefale eller er kanskje alle "like"?Pakker den nok ikke før slutten av januar-begynnelsen av februar. Har jo ikke termin før 21/02
Innhold:
Amme-bh
Ammeinnlegg
Skift til meg selv
To-tre antrekk til lillebror
iPad minien
Kamera
Videokamera
Dorull
Bind
Brystvortekrem
Brystskjell
Babyteppe
Hentesett
Sjampo/balsam/kroppssåpe
Sminke til hjemreise
Tannbørste og tannkrem
Mobil og kameralader
Smokk
En bamse/pledd som vi har sovet med så det lukter av oss
Gulpekluter
Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Jeg kjøpte på apotek. Heter purelan. Har hørt den skal være veldig godHvor kjøper du brystvortekremen? En spesiell du vil anbefale eller er kanskje alle "like"?![]()
Jeg kommer også til å gå til innkjøp av purelan, har brukt den begge de to forrige gangene, og personlig synes jeg den er helt fantastiskHvor kjøper du brystvortekremen? En spesiell du vil anbefale eller er kanskje alle "like"?![]()
Jeg har også kjøpt purelan, kan også brukes på andre plasser med sår/tørr hudJeg kommer også til å gå til innkjøp av purelan, har brukt den begge de to forrige gangene, og personlig synes jeg den er helt fantastisk
Vet mange synes den kan være litt feit/klissete, men er bare å ta på et tynnere lag.. Den gjør nå nytta si![]()
Her har jeg hipsters fra pierre robert. Brukte de sist også. Men tror jeg måSkal til innkjøp av noen gode "bestemor" truser med høyt liv etter jul. De skal jeg ha med på føden![]()
Er de korte i livet? Jeg må ha noen som er høye i livet i tilfelle det blir enda et KS.Her har jeg hipsters fra pierre robert. Brukte de sist også. Men tror jeg må
Kjøpe et par til.
Hvilket merke er det? Er på utkikk etter noen slike truser selvJeg har helt gått over til å bruke de store trusene. Klarer ikke ha noe som strammer nede under magen. Disse går jo nesten helt opp til puppene mine. Hehe! Bagen er nesten klar. Mangler bare ting som er i bruk nå. Stapper det i bagen på vei ut til ventende ambulanse, regner jeg med.
Har kjøpt de helt vanlige på kappahl. Hadde 3for2 en tid tilbake, så da hamstret jeg en god del. Hihi!Hvilket merke er det? Er på utkikk etter noen slike truser selv![]()
Nei de er vel helt normale i livet. Går an å bruke gravide-truser rett etterpå da. De er jo litt store da men går fint. Godt at det er løst over arret og magen.Er de korte i livet? Jeg må ha noen som er høye i livet i tilfelle det blir enda et KS.