Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva hadde dere med? Nå som dere har født, nesten alle sammen, så vet dere jo litt mer enn meg, om hva som var nødvendig og ikke[:)] Tregt å drasse med seg masse man ikke trenger, og glemme viktige ting...
Jeg trengte bare ekstra klær (kunne hatt enda mere klær siden vannet mitt rant så veldig mens vi satt på sykehuset og venta), kamera, og klær til lille gutten.. Men så dro jo jeg hjem samme dagen, så vet ikke hva en trenger til barsel.. Hadde vært greit med litt kjeks og frukt og da. Var lenge og vente til kiosken åpna eller frokosten kom..
Trengte ikke så mange klær jeg hadde med, men det er sikkert individuelt. Trengte mange par sokker! Ble veldig varm og svett på fotelankene på barsel! Hadde ikke klart meg uten vannflaske på føden [;)]
E måtte ligge på føden/barsel i en uke og hadde bare pakket ned ett sett m klær til meg selv. Måtte få sambo til å ta med seg mer klær.
Ellers hadde e med meg:
Mobil + lader
lesestoff
undertøy (De første dagene brukte e trusebleie så e trengt ikke undertøy før e skulle reise heim)
morgenkåpe (brukte ikke den, da e e vældi sjenert a meg [8|])
Ammeinnlegg i ull (De anbefaler det på barsel)
Toalettsaker.
Tøfler/slippers
Under fødsel hadde vi:
Kjeks
brus (med sukker for å få energi, mellom riene ble glasset m brus plassert i munnen min)
frukt (banan)
*Helsekort
*Kamera og lader
*Mobil og Lader
*Tøfler
*Morgenkåpe (brukte den ikke)
*Toalettsaker
*Nattbind (Brukte jeg heller ikke, fikk på sykehuset)
*Undertøy for en hel uke
*To bukser
*To gensere
*Fem tskjorter
*MP3 spiller
*En bok
*Amme innlegg
Tror egentlig det var det meste. Hadde jo med litt energidrikk og sjokolade da :)
Jeg hadde vertfall pakka for mye..Men det som jeg hadde med og brukte var bortsett fra det jeg hadde på meg ;
- mobil, kamera og ladere
- Toalettsaker (hårbørste, shampo, balsam, hårføner, intimsåpe osv)
- Ullgenser
- 2bukser
- 2genserer
- 2singletter
- Ulldrakt+ullsokker til minien
- Hentesett og ullteppe
- 2 bokserer, 2 par sokker og 1 tsjorte til mannen (som var med å bodde på hotellet)
- bh (brukte en kjempegodt ammebh, var egentlig ikke nødvendig så lenge jeg var på sykehuset)+ammeinnlegg
- crocs
- et par sokker
- morgenkåpe
Ellers brukte jeg nettingtrusene, bindene og håndklene som var på hotellet [8D]