fødselsattest?

lykke33

Betatt av forumet
Jeg tror ikke jeg har fått fødselsattest...Jeg fikk et brev der vi skulle skrive på navn på barnet og sende inn, regner med at dette ikke var fødselsattesten?Hvem er det som sender ut fødselsattest og hvordan ser den ut?

Har heller ikke fått noe fødselsattest enda.
Spurte ei på jobb, og ho sa de sender den visst fra sykehuset, men alt av papirarbeid kan gå litt tregt. Så vi får vel heller smøre oss med tålmodighet. Hvis ikke kommer jeg til å ringe til sykehuset etter 3 månedet, tenker jeg.

du vet det når den kommer da for det står fødselsattest på toppen da så står det navnet på barnet, fødselsdatoen og personnummeret og navnet på foreldrene...

du får et skriv der du må fylle ut navnet på barnet og begge foreldre må signere.

når dette er sendt inn så får du fødselsatesten i posten. Her tok det litt over en uke [:)]

Etter at vi sendte inn navneskjemaet, så tok det en liten uke før vi hadde fødselsattesten[:)]

ORIGINAL: Joffen

Etter at vi sendte inn navneskjemaet, så tok det en liten uke før vi hadde fødselsattesten[:)]

sign[:D]

Det er forresten ikke sykehuset som sender ut[8|]

ORIGINAL: Joffen

samme her.

Vi har ikke engang fått det skjemaet hvor vi fyller ut navn og sånt vi...! Hvem er det vi henvender oss til da tro? Fremdeles folkeregisteret?? Greit om ikke ungen får utdelt navn av Staten liksom [8D]

det skjemaet man fyller ut må sendes inn, også får man den endelige attesten i posten etter en liten stund! tok vel bare noen få uker her tror jeg! [:)]

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Vi har ikke engang fått det skjemaet hvor vi fyller ut navn og sånt vi...! Hvem er det vi henvender oss til da tro? Fremdeles folkeregisteret?? Greit om ikke ungen får utdelt navn av Staten liksom [8D]

Ta kontakt med folkeregisteret ja [:)]

Back
Topp