Fødselsattest

*Snoopy*

Forumet er livet
Er det noe eg må ha?Til meg selv altså..Trenger eg den til noe spesielt?Aner ikke hvor mamma har gjordt av den,å sannsynlig så har den blitt kastet når vi gikk gjennom sakene hennes[8|]

nei altså...hvorfor det? så lenge du har fullt navn, fødselsdato og personnummer skulle det ikke være noen grunn til det. Som JEG vet ja![:)]

nei, si det...[8|] jeg vet ikke hvor min er heller, men har aldri tenkt over det i grunn..

Om du skulle trenge den får du kopi fra folkeregisteret.[:)] Aner ikke hva man trenger den til jeg heller.

hvis du vil ha den e det ikke verre enn å kontakte folkeregisteret[;)]

ORIGINAL: Cilie#

nei, si det...[8|] jeg vet ikke hvor min er heller, men har aldri tenkt over det i grunn..

ORIGINAL: Cilie#

Kom på det siden vi fikk Thea sin [;)]Viste ikke om du trenger den når du skal gifte deg..Men vis ikke så driter eg i å styre me den hvertfall [:D]

Du trenger ikke den viss du skal gifte deg nei. Vi trengte ikke det i hvert fall. Ellers så skal jo passet kunne brukes over alt, eller som hovedlegetimasjon. det skal kunne gå på alt[:D]

Eneste jeg vet at man trenger den til er hvis du skal ha pass for aller første gang. Men det regner jeg med at du har så da aner jeg ikke om du trenger den

Back
Topp