Jeg er 2. gangsfødene og er veldig bekymret for fødselen. Før første fødsel var jeg ikke nervøs i det hele tatt, men etter en litt dramatisk fødsel gruer jeg meg veldig. Det var ikke noe med babyen som gjorde fødselen dramatisk, men bemanningen på sykehuset som gjorde at var i gang med å å presse før jordmor kom inn på rommet. Samboeren min gruer seg like mye som meg og vi er begge veldig redd for at det skal skje igjen. Vi var veldig heldig med at alt gikk fint, men tørr ikke tenke på hva som kunne skjedd.
Jeg håper egentlig at jeg kan bli satt i gang en uke eller to før termin for å være sikker på at alt er under kontroll. Noen som vet om dette er mulig? Jordmoren min foreslo at jeg skulle ta med et brev, men det gjør meg ikke noe mindre bekymret.
Jeg håper egentlig at jeg kan bli satt i gang en uke eller to før termin for å være sikker på at alt er under kontroll. Noen som vet om dette er mulig? Jordmoren min foreslo at jeg skulle ta med et brev, men det gjør meg ikke noe mindre bekymret.