fødselsangst??

ma 84

Elsker forumet
hallo alle novembermammaer!
er det noen som har eller har hatt fødselsangst!
fødselen min var ikke den værste men allikevel hadde angst for å føde

Gruer meg mest til hemoridene etterpå...det var verst for meg sist..AU,AU,AU

Var vel litt smått angst istarten...Men fødsel nr to gikk super greit!!![;)]
Halvparten av tida med nr en,og ikke en eneste rift...

jeg hadde en enkelt fødsel forrige gang, men denne gangen når jeg var kommet i 4 mnd begynte jeg å kjenne en ansgst om å føde igjen. redd jeg skal ha kjempe vondt lenge og kanskje ikke klare det. men nå gleder jeg meg en masse, ser fram til å bare få holde vårt mesterverk. ble litt kort skrevet den første mailen

Jeg veit ikke hva jeg går til siden dette er min første, men kan ikke si at jeg gruer meg. Jeg gleder meg bare til vi endelig skal få hilse på den lille[:D]
Har egentlig ikke begynt å tenke på selve fødselen, vet at det kommer helt sikkert til å gjøre vondt, men gleder meg bare til å få Knerteliten ut[:)]

Jeg venter min første, og vet ikke hva jeg går til....gruer meg fint lite egentlig. Samboeren min gruer seg nok mer[:D] Var med på fødselen til søsteren min,...er fullstendig klar over at det ikke er av det mest behagelige man gjør her i livet, men dog virket det ikke avskrekkende!:) Spennende å se hvordan min blir i forhold.

det er greitt å se litt hvordan en fødsel er. jeg så noen filmer første gang jeg skulle ha, de var egentli litt dryge, for jeg kan ikke komme på å ropt så mye under min fødsel. ble nesten skremt jeg. er veldi spent på hvordan det blir å føde denne gangen, kommer alt til å bli lettere denne gangen eller blir det noe av det samme???
men det som man må regne med er at babyen skal ut.
det er så rart å tenke på at om toppen 5-6 uker så er nuske mitt ut å, jeg kan kose med han å holde ham. må si at jeg håper at det ikke blir lenger enn 2 uker til han kommer. jeg er ike lei av å være gravid men jeg er veldi spent på hvordan han ser ut, hvem han er lik hvordan han er. og ikke minst hvordan christoffer vil reagere på å ikke få all oppmerksomhet alene lenger, hvordan vi vil takle dette

når har du termin da?

Back
Topp