Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere med fødselsangst her inne? Angst for at noe med oss selv skal skje under fødsel? Tenker på dette hver dag![]()
Har det hjulpet deg? Kommet på bedre tanker?Sniker fra oktober!
Jeg ble henvist til gaiajordmor av min jordmor, og det hjalp min angst veldig. Gaiajordmor hjelper deg å planlegge så langt det lar seg gjøre samt kan henvise deg til andre på sykehuset som kan hjelpe deg med angsten
Søk hjelp, er så vondt å gå med slik angst :/
Har snakket med jordmor,men kanskje jeg må få henvisning videre. Helt forferdelig.Har litt småhetta for fødsel (redd for alt som kan gå galt), men direkte angst vil jeg ikke kalle det - og jeg jobber med å overbevise meg selv om at de som jobber på føden er fagpersoner som kan sakene sine.
Vet at angst er forferdelig å gå med, så spør om råd/søk hjelp hos jordmor eller lege. Bedre å få hjelp nå mens det enda er litt tid igjen til fødsel![]()
Utfallet blir ikke bedre om man bekymrer seg masse. Men føler jeg trenger bekreftelse på at alt kommer til å gå bra,men det funker ikke sånn. Huff.Litt angst er nok normaltmed første tenkte Eg gjennom alle scenarioer på ting som kunne gå galt for både meg og storebror.
Denne gangen har eg lært at det hjelper ikke å bekymre seg, og at det går som regel bramen bekymrer meg en del for styrt fødsel denne gangen, og er litt redd for å måtte føde hjemme.. Men alt går seg til
![]()
Nå er jeg mer angst for sykehus generelt ikke fødslen, men ja fått masse hjelp av flere forskjellige og hjulpet meg veldigHar det hjulpet deg? Kommet på bedre tanker?