fødselsangst

ORIGINAL: t0mmelise

ORIGINAL: sorciere_

men AS!;) dei kan seie noko om str til barnet, men det har 1kg i "feilmargin" opp og ned!:) så det er ikkje mykje til hjelp! =)
du kan nok ta det heilt fint;)
om fødselen blir fæl er det nok riene som gjer det, ikkje str på babyen :) :)

Ja signerer :) de sjekka mi den dagen riene begynte og de estimerte til 3375 gram, hun var 3150 gram så det var jo ganske nærme [;)]

skjekka min også dagen før eg fødde, dei sa rundt 3700-3800 og han va 3748:):) så ganske så nærme på meg:)

Nå er jeg beroliget... flere her som har hatt like stort sf mål som meg ser jeg...men alle har fått normalvektige barn ser jeg...[:)][:)][:)] takker nok en gang for at dere sjekket! [:)][:)][:)]

Jeg hadde SF 38 i uke 39. Fødte i uke 39+1. Hun var 4520. Fødselen gikk helt fint den. Er som de andre sier, er hodet som evt er vondt og resten går fint. Men høyt SF kan og bety mye vann i kroppen har jeg hørt. Nå skulle vel ikke jeg vært her jeg da, siden alle andre fikk normalvektige bebiser[8|][8|] Ikke meninga å skremme altså

Jeg hadde SF 38 i uke 39. Fødte i uke 39+1. Hun var 4520. Fødselen gikk helt fint den. Er som de andre sier, er hodet som evt er vondt og resten går fint. Men høyt SF kan og bety mye vann i kroppen har jeg hørt. Nå skulle vel ikke jeg vært her jeg da, siden alle andre fikk normalvektige bebiser Ikke meninga å skremme altså[/quote

Jeg vet egentlig ikke hva som er normalvektig jeg... kommer vel litt an på lengden på ungene også... lange barn veier vel mer enn korte barn, og som jeg har forstått så er varierer jo lengden like mye som vekten... [;)] Tenker det er vondere å føde store enn små, men når ungen er ute så er jo allting greit! [;)]

Nå har jeg lovet meg selv å ikke tenke mer på fødselen... barnet skal ut ...[:D]og det snart! [:D] satser på at det går fint...[:D]

Back
Topp