Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men har du lite fostervatn fremdeles? for kroppen produserar jo meir?...
låg på 36 i sf mål, og hadde ein stor baby;) 3930 g :) men gjekk fint det;) er hodet som er vondt, resten av kroppen sklir berre ut!;)
ORIGINAL: AS
hei, er det noen av dere som hadde symfysemål 38 i uke 40? evt hvor store ble bebisene? ...jeg har det...og også fått vite at jeg har lite fostervann, så da tenker jeg at det er ungen som er stor! Noen som gidder å se etter på helsekortet sitt? [8D]
ORIGINAL: sorciere_
men AS!;) dei kan seie noko om str til barnet, men det har 1kg i "feilmargin" opp og ned!:) så det er ikkje mykje til hjelp! =)
du kan nok ta det heilt fint;)
om fødselen blir fæl er det nok riene som gjer det, ikkje str på babyen :) :)
ORIGINAL: sorciere_
men AS!;) dei kan seie noko om str til barnet, men det har 1kg i "feilmargin" opp og ned!:) så det er ikkje mykje til hjelp! =)
du kan nok ta det heilt fint;)
om fødselen blir fæl er det nok riene som gjer det, ikkje str på babyen :) :)
Symfysen min lå på 39 torsdag den 4 februar. 8 februar bei e satt i gang. Ikke pga stor unge eller svangerskapsforgiftning. Men pga fostervannet gikk natt t den 7/2. Da ungen bei født den 9/2 så veide han 3760 og va 51 cm.
Jordmor mistenkte svangerskapsdiabetes pga høyt sf. Men det var og ble utelukket da e ikke hadde det. De målte ungen t å bli stor, så hadde e gått t termin eller over (termin 13/2) så hadde Tobias veid over 4 kg. Og sia e e bare 152 så syns e han va stor nok.
Symfysen min lå på 39 torsdag den 4 februar. 8 februar bei e satt i gang. Ikke pga stor unge eller svangerskapsforgiftning. Men pga fostervannet gikk natt t den 7/2. Da ungen bei født den 9/2 så veide han 3760 og va 51 cm.
Jordmor mistenkte svangerskapsdiabetes pga høyt sf. Men det var og ble utelukket da e ikke hadde det. De målte ungen t å bli stor, så hadde e gått t termin eller over (termin 13/2) så hadde Tobias veid over 4 kg. Og sia e e bare 152 så syns e/ legene på sykehuset han va stor nok.
Når hadde du ultralyd termin?
quote:
quote:
Jordmor mistenkte svangerskapsdiabetes pga høyt sf. Men det var og ble utelukket da e ikke hadde det. De målte ungen t å bli stor, så hadde e gått t termin eller over (termin 13/2) så hadde Tobias veid over 4 kg. Og sia e e bare 152 så syns e/ legene på sykehuset han va stor nok.
Når hadde du ultralyd termin?
Den 13/2. Så e fødte 5 daga før termin. Mensen-termin va den 16/2.