Fødselsamtale med jordmor?

lykkelig89

Flørter med forumet
Hadde dere fødselsamtale? Har nå i ettertid hørt fra alle jeg har snakket med at de hadde en samtale med jordmor der de fikk gå igjennom fødselen, dette hadde ikke jeg! Jeg var førstegangs fødende så viste ikke at dette var vanlig...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ja jeg hadde fødselssamtale med jordmor hvor vi gikk gjennom fødselen og jeg kunne ta opp ting jeg lurte på/villeprate om. Jeg var heldig og fikk ha samtalen med jordmora som var med under fødselen så det var veldig bra. Ville kanskje anbefale deg å bestille time til etterkontroll hos kommune jordmor med samtale der da( hos den jordmora som fulgte deg under graviditeten).
 
Eg hadde samtale med jordmora som var med på fødselen dagen før eg reiste heim. Hadde ein vanskelig dag då og var så full i hormoner at eg berre gråt. Så den dagen eg skulle heim, kom ho faktisk opp for å se korleis eg hadde det, sjølv om det var fridagen hennas. :)
 
Jeg fikk tilbud om det på sykehuset men hadde en fin fødsel og ikke noe ønske om å snakke om noe/oppklare ting så jeg takket pent nei/)
 
Jeg hadde både på sykehuset før vi reiste hjem. Og 2 mnd etter hos jordmor som fulgte oss under svangerskapet. Jeg hadde også en fin fødsel og fin barseltid. Men var litt hyggelig å snakke med jm og vise fram nurket:)

Hvis du ønsker en samtale kan du ta kontakt med jm din så får du sikkert en time. Husk papirene du fikk med fra sykehuset.
 
Har ikke hatt det jeg heller. Men skulle sikkert hatt det på sykehuset, men orket ikke prate. Var fortsatt litt for friskt i minne:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp