Fødsels hypnose

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
iiik syns med en gang det hørres litt skummelt ut... Mn er noe jeg vurderer... Jordmora mi anbefalte dette til meg siden jeg forrige fødsel ikke klarte helt å slappe av og puste skikkelig som jeg ønsket... En er jo helt våken og helt bevisst... En vil vel lære dette med visualisering også, jeg fikk litt panikk sist og kjenner jeg begynner å få panikk nå når fødselen nærmer seg... Noen som har prøvd dette? El hørt om noen? Det er to ganger før fødsel, må hive meg på nå straks...

åååh, hjelpes! hørtes spennende og litt skummelt ut :) Gjør det, så kan du fortelle her hvordan det funker ;)

åååh, hjelpes! hørtes spennende og litt skummelt ut :) Gjør det, så kan du fortelle her hvordan det funker ;)

Hvis du googler litt så ser du hva det er :) eller hvis du går inn på mammastork.no :)

jojo, men vil vite litt mer personlige erfaringer :p

Hihi ja er det jeg også er på jakt etter :p mn ser ikke ut som det er så vanlig... Litt hal nervøs mn tror tanken på å ikke prøve gjør meg ner nervøs :p en bør starte nå på dette stadiet fikk jeg beskjed om så må svare henne raskt om jeg ønsker :) hadde virkelig ikke hatt noe imot og gått inn i fødselen me en bedre ro og følelse av at dette går så fint så :p

Hihi ja er det jeg også er på jakt etter :p mn ser ikke ut som det er så vanlig... Litt hal nervøs mn tror tanken på å ikke prøve gjør meg ner nervøs :p en bør starte nå på dette stadiet fikk jeg beskjed om så må svare henne raskt om jeg ønsker :) hadde virkelig ikke hatt noe imot og gått inn i fødselen me en bedre ro og følelse av at dette går så fint så :p
og det er 2 ganger før fødsel så da finner du nok ut om du liker å være hypnotisert ;)

Back
Topp