Fødsels gave?

Maliya!

Elsker forumet
Har dette blitt spurt om før tru?

Noen som har fått eller tror de får av pappaen?

Gir du noe til han?
Babyen er nok til han er mitt svar der i tillegg til fødselen og langt svangerskap med mange vonter!

han fikk ikke noe, synes barnet bør vare gave nok i seg selv......, og jeg fikk ikkenoe av han... 

Jeg vet at jeg får av samboer

Tror han vet hva han skal kjøpe også nå :) hehe.. han har gravd og spurt hva jeg synes hadd vært koselig å få i fødsels gav men det har jeg sagt at han må finne ut selv [;)]

Vet at ikke alle får fødselsgave men her er det iallefall sånn [;)]

Skal ikke gi no til han nei [:D] han får så mye gaver ellers av meg, hehe.. elsker å handle til han :)
også er det jeg som har gått gravid med aua og må gå gjennom en fødsel [:D]

Babyen er jo til oss begge [:)]

jeg fikk smykke sist, og har fått hint om at jeg får nå også[:)] han syns det var et koselig minne fra svangerskap og fødsel av de små som jeg kan ha resten av livet[;)]

Tror ikke jeg kommer til å få noe (hvorfor skulle han kjøpe det når jeg ikke fikk bursdagsgave liksom?:P) .. Han kommer heller ikke til å få noe.. :P

ORIGINAL: Sl0th

Tror ikke jeg kommer til å få noe (hvorfor skulle han kjøpe det når jeg ikke fikk bursdagsgave liksom?:P) .. Han kommer heller ikke til å få noe.. :P

Virker kjent ja [&o][&o]

Får sikkert ingeting....men har kjøpt til han...noe han sikkert bare syneser teit....but i løøøøv it!!!![:D][:D]

Har ikke fått... Ikke forventet noe heller, for jeg vet at han hater sånt.

ORIGINAL: Helene22

Er ganske sikker på at jeg får en oppmerksomhet[:)]      - Han får kona si tilbake[:D][:D]

Etter min fødsel med Emma så fikk jeg en ny mobiltlf(hehe) han fikk ingenting...Denne gangen vet jeg ikke om jeg får noe, regner med en liten oppmerksomhet, jeg ga han ei t skjorte som jeg bestillte på nettet for flere mnd siden, det står SUPERDAD på:=)tenkte han kunne ha den under fødselen:=)

Har ikke fått noe av samboer. Når jeg nevnte det midtveis i svangerskapet så kikket han bare rart på meg og sa :" Hvorfor det...? Er det ikke babyen som har kommet da? skjønner ikke hvorfor vi skal gi hverandre noe..?"

Det var et godt spørsmål..
Jeg har prøvd å hinte litt om at det hadde vært koselig med en liten blomst eller noe (veldig sjelden jeg får blomster av han ellers også - fikk brudebuketten da...), så det blir spennende å se... [:D] Hvis han ikke kommer med overraskelse så er det greit det altså, han er veldig god og er veldig flink til å gi flotte kommentarer :)

Hehe, nei, det tror jeg er det siste han tenker på [:D] Og jeg tenker egentlig at babyen er en gave fra han til meg, like mye som fra meg til han [:)] Hadde jo ikke blitt noen baby uten han heller [:)] Og selv om det er mye vondter o.l. er jeg utrolig glad jeg har fått oppleve å gå gravid - er jo en gave det og [8D] Oi, det blei skikkelig sukkersøt klisje [:D] hehe...

Tror ikke vi kommer til å gi hverandre noe. Min mann er veldig gavemild ellers og jeg har fått mange flott gaver av ham, men akkuratt når mini blir født tror jeg at vi kommer til å være fokusert på det og ikke på materielle gaver.

åhhh, så koselig det var da [:D] Det var søtt gjort av mannen din

Er mest vanlig at bare kvinnen får barselgave som en oppmerksomhet for den tunge fødselen hun har vært igjennom, og jeg har inntrykk av at det ofte både er faren til kvinnen og mannen til kvinnen som gir henne det. Vet i hvertfall om flere som har fått fra fedrene sine også. Det er langt fra alle kvinner som får gave, og mange mener også at det er unødvendig at de skal få barselgave. Det går vel heller på hva folk rundt kvinnen er vant til, og hva hun forventer i forhold til dette. For meg så er det 50/50 der - noen har fått, mens andre ikke har fått. Jeg skal få av min mann. han spurte hva jeg ønsket meg, og jeg har hele tiden tenkt at jeg skulle kjøpe en baby charm til charm braceletet mitt  når jeg fødte  så jeg sa til ham at jeg gjerne vilole ha det av ham. Så nå skulle han ta med seg venninnen min på shopping så han fikk litt hjelp.  En barselgave fra barnefar er jo ikke en nødvendighet - det går jo utrolig mye penger fra før av når et barn blir født...

Jeg forventer ingenting, og han får ingenting av meg [;)] Gave nok at han tar fri to uker ulønnet fra jobb - gleder meg til det blir oss tre [:D]

Nå fikk jeg beskjed om at jeg faktisk skal gå en gave av samboern, hehe!! Men jeg må bare vente litt, for han har visst noe på gang.

Så vi får jo bare vente å se :) Heheh!

Back
Topp