T
Tenker-mye
Guest
Noen som har hatt det og vil dele erfaring? Hvordan skille det fra søvnmangel/tøff spedbarns periode eller barsel tårer? Hvor gammelt var barnet da du fikk det påvist? Hvem påviste det? Hva slags hjelp fikk du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har hatt det og vil dele erfaring? Hvordan skille det fra søvnmangel/tøff spedbarns periode eller barsel tårer? Hvor gammelt var barnet da du fikk det påvist? Hvem påviste det? Hva slags hjelp fikk du?
TS igjen! Vet man kan ta opp det med helsesøster og fastlegen! Men sitter dessverre litt langt inne. så ville gjerne høre med dere om dere hadde erfaring med dette og hvordan dere opplever det! Litt kjekt å vite hva veien videre eventuelt kan være f.eks. Så er veldig takknemlig for alle innspill.
En av dere spurte om alderen på barnet. Han er snart et halvt år. Synes han er verdens skjønneste og er glad i han. Men føler han er krevende og at jeg ikke får til mors rollen skikkelig og usikker på om jeg alltid kjenner den dype kjærligheten. Jeg gir han mat og stell. Men er redd jeg ikke gir han nok ellers. Type oppmerksomhet, prat (merker at jeg kan være stille hele dagen..) og kos. Føler meg sliten og fjern. Noen dager føler jeg at livet smiler til meg og andre dager er tunge.