Fødselperm for papsen

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Skal pappan ta ut 14dager ? Får han det lønnet av arb giver? :) her får ikke sambo lønn, men kommer til å være hjemme hvertfall en uke , kommer litt Ann på formen min og når babyen kommer. Jeg hadde veldig behov for han med førstemann :)

Ja, her skal pappaen ta ut 14 dager fødselsperm. Han får det med lønn, heldigvis :) Gjorde det med storebror også og det var herlig å bare være oss 3 noen dager og bli kjent med babyen :)

Heldig som er lønnet :) ja, jeg regner med at det blir 14 dager her også. Klarer oss alltids, også kommer det jo ekstra med feriepenger ;) men merker nok at det blir nesten 15tusen i minus den mnd ;)

Vi er utrolig heldig i forbindelse med dette, for vi flytter ned til fastlandet en måned før termin. Dermed tar han ut ferien sin og får i tillegg 2uker i forbindelse med fødsel, med lønn. Så jeg har han hjemme til begynnelsen av august! Ferien blir så lang grunnet skiftarbeid. Utrolig glad for å kunne ha all den tiden sammen! Ikke minst for at vi skal flytte inn i en midlertidig bolig når vi kommer ned. Er så utrolig spent! Håper virkelig hun holder seg inni magen te jeg har fått alt på plass :color :cool01

Han skal iallfall ha ei uke perm og to uker ferie.. Alt går jo, men med bhg stengt hele juli og to babyer kan det bli litt heftig. ;-) tror ikke han får betalt perm..

Her skal han ha to uker med lønn. Evt om det går, legge på ei ferieuke. De to ukene er alt han får, siden jeg er student.

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Han skal ha to uker med lønn ja. Det har han ikke fått de de andre gangene (ny jobb). Så gleder meg. Han skal ha to uker ferie i juli også :)

2 uker med lønn :)

14 dager med lønn og 4 uker med ferie etterpå, så får heldigvis ha han hjemme en god stund den første tiden :)

2 uker lønnet perm ved fødsel, og 2 uker ferie litt senere på sommeren :D

Back
Topp