fødselgave til mor da???

teba

Gift med forumet
forventes det å "få" noke av den som vert far????
forrige gagn fikk eg ikkje gave, bare mange sms, besøk av han og tlf veldig ofte!!! i grunn var det nok...
men klart alltid kjekt å fågaver somtakk liskom.
mor mi t.d ho fikk eit set  med smykker frå pappa for kvar fødsel..
så ho har fire nydelige smykkesett, som ho til stadighet bruker!!!

Det er jo meget vanlig at mor får fødselsgave-- og som din mor fikk så har også damene i vår familie fått smykker ved hver fødsel! Feks en alliansering med en diamant pr fødsel [;)] Jeg forventer ikke gave av min kjære, men må jo innrømme at det hadde vært veeeeldig koselig med en liten gave da [:D]

Her er det stusselig med gaver. Har ikke fått gaver eller blomster ved noen av fødslene fra min mann. Gaver er det helt ok at jeg ikke får, men blomster derimot missliker jeg sterkt uteblir[:'(] (elsker blomster jeg da[:)])

Tror nok det blir dårlig med gaver her i gården også[;)]

ORIGINAL: stinemilleDet er jo meget vanlig at mor får fødselsgave-- og som din mor fikk så har også damene i vår familie fått smykker ved hver fødsel! Feks en alliansering med en diamant pr fødsel [;)] Jeg forventer ikke gave av min kjære, men må jo innrømme at det hadde vært veeeeldig koselig med en liten gave da [:D]

eg har aldri hørt om det før mamma sa ho fikk med pappa..veit heller ikkje om noken andre osm har fått det før eg begynte å vere her inne på BV!! så vanleg..veit eg ikkje heilt

Vi hadde tenkt å kjøpe gave til hverandre, men ettersom det er jul, nyttårsaften + at vi har jubileum på nyttårsaften, og at bebis kanskje kommer da så er lille bebis gaven vår[;)]

Jeg har aldri fått gave av min mann etter fødselen,men har heller ikke tenkt noe over det.Syns det er gave i seg selv og få babyen[:D](noe jeg vet dere andre også syns).Har heller ikke hørt andre som har fått det,så jeg tror ikke det er veldig vanlig.Jeg for min del syns kansje mannen min fortjener gave mest,for jeg tror det nesten er værre for han under fødselen enn det er for meg.Tror det er nesten værre og se den du er glad i ha det vondt uten og kunne gjøre noe,enn for den som har det vondt.Slik sett syns jeg han fortjener gaven ihvertfall like mye som jeg,som takk for den gode støtten og hjelpen[;)]Men det er klart,gaver er jo alltid hyggelig og få[;)]

Jeg har ikke fått noen annen gave av barnetsfar enn roser, og
det er ikke værst bare det til å være han.
Men jeg har fått gave av svigermor....
Med førstemann fikk jeg et armebånd, og med nr.2 et halssmykke.

Så det blir spennende å se nå..........

Synes ikke det er så viktig med fødselsgave, men det hadde vært veldig artig om han hadde husket morsdagen..(den første i allefall[;)])

ser ikke får meg at det blir noe gave på meg egentlig....hadde jo vært fint med noen blomster,men tviler....[8|]

ORIGINAL: babyboenser ikke får meg at det blir noe gave på meg egentlig....hadde jo vært fint med noen blomster,men tviler....[8|]

Me too.....

Jag älskar overaskelser og gaver, men det sker sällan, tyvärr.. vill gjerne ha litt blomster iaf..

ORIGINAL: TinkaNussimamma fortalte hun fikk visne blomster fra en bensinstasjon av pappa hehehe. hun var så flau, for de andre som hadde født, hadde store fine blomster fra sin mann. jeg måtte le!

Las denne for samboer, måtte le litt- stakkars mammaen din!
Men på den måten fikk eg i allefall hinte litt- og han tok den[;)] Men spørs om han husker det, skal jo ikkje ha før i slutten av januar, og det er leeeenge for han å huske[:D]

Blir spennende å se om sambo finner på noe, ja[:)] men, forventer i grunnen ingenting. Men, er han like gavmild/omtenksom som svigerfar (faren til teba).. da blir det nok noe fint på meg[:D][;)] ...for de smykkene som svigermor har fått, er veldig flotte! 

ORIGINAL: babyboenser ikke får meg at det blir noe gave på meg egentlig....hadde jo vært fint med noen blomster,men tviler....[8|]

Signerer denne jeg også....[;)]

ORIGINAL: TinkaNussimamma fortalte hun fikk visne blomster fra en bensinstasjon av pappa hehehe. hun var så flau, for de andre som hadde født, hadde store fine blomster fra sin mann. jeg måtte le!

Hvis jeg får noe, så blir det nok dette....
Hehehehehe

ORIGINAL: kimbSynes ikke det er så viktig med fødselsgave, men det hadde vært veldig artig om han hadde husket morsdagen..(den første i allefall[;)])
signerer

Forventer ikke noe her..men tror nok sambo ordner noe [:)] Men som noen av dere sier..det er verre om han glemmer morsdagen! (Så den er plottet inn på kalenderen med store bokstaver..hehe)

Back
Topp