fødselforbedrende kurs :)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
noen som skal melde seg på eller gjort noen tanker rundt dette? :)

Jeg kunne godt ha tenkt meg et kurs, men det er ikke så mange som er gravide her i vår kommune så jeg vet ikke om det finnes tilbud.. skal spørre jordmor når jeg skal dit neste gang.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Nei, tror ikke det. Var på et i regi av gravidyogaen sist og det var helt ok.

Tror ikke det. Var ikke sist,men fikk beskjed om at jeg var veldig "flink" sist,og de lurte på hvor jeg hadde gått på kurs :-P
Neida,ikke kurs,men har vært operert i ryggen og hatt vondt før. Man lærer seg gode pusteteknikker av sånt :-P

Tror ikke det. Var ikke sist,men fikk beskjed om at jeg var veldig "flink" sist,og de lurte på hvor jeg hadde gått på kurs :-P
Neida,ikke kurs,men har vært operert i ryggen og hatt vondt før. Man lærer seg gode pusteteknikker av sånt :-P
Såpass :p sant det

Jeg kunne godt ha tenkt meg et kurs, men det er ikke så mange som er gravide her i vår kommune så jeg vet ikke om det finnes tilbud.. skal spørre jordmor når jeg skal dit neste gang.

Håper du finner noe :-)

Jeg gikk på gravidsvømming med begge de forje, da lærte vi gode pusteteknikker som hjalp veldig under fødsel:) nå har vi flyttet og her vi bor har de ikke det tilbudet, men det anbefaler jeg veldig, og veldig godt for oss med bekkenløsning:)

Vi skal ikke, var ikke med første å ser ikke behovet denne gangen. Klarte meg fint sist uten:)

jeg og sambo fikk ark ang det vi, og tenkte det er lurt :) er ihvertfall ikke redd :)

Jeg har tenkt å se meg om etter et etterhvert:)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Vi var sist. Var veldig interessant da, spesielt for mannens del. Denne gangen blir det nok ikke, vi er forberedt ;)

Nei trur ikke det. Var med første så føler ikke at jeg trenger denne gang.

Nei, var ikke på noe de to andre gangene, og har egentlig ikke store behovet for det nå el egentlig. Syns jeg klarte meg fint med en kjempe flink jordmor der og da og epiduralen :P

Back
Topp