Fødselen

Den tenker jeg fint lite på :) Den taktikken fungerte veldig fint sist også, og det var faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd.

Jeg hadde vært med på en fødsel før jeg ble gravid med mitt første barn!
Den jeg var med på var en ekstrem fødsel hvor det meste faktisk gikk galt! Men gikk bra til slutt!
Men verste for henne var tiden etter fødselen, for ho fikk nemmelig kolikk barn! Fødselen for henne var glømt i løpet av noen timer!
Det gjorde faktisk til at jeg ikke gruet meg overhode til fødselen! Men jeg gruet tiden etterpå! Noe ho føde legen sa til meg at det var første gangen ho hadde hørt en person si noen gang! Og samtidig se at personen som sa det var helt rolig og var rolig under hele fødselen :)
Og jeg fikk også et kolikk barn :(

Jeg hadde en flott og fin fødsel, den gikk kjapt og greit, og kan nok kalles akkurat på grensen til styrt fødsel, så jeg vet jeg må kjappe meg til sykehuset denne gangen om ting starter hjemme!
Men denne gangen gruer jeg meg heller ikke til fødselen, men er livredd for å få et kolikk barn igjen :(

Aldri født før og ikke tenkt mye på det, men jeg tror det blir en fantastisk opplevelse og gleder meg i grunn!

Så får vi se om jeg tenker det samme om et halvt år når jeg har lest meg opp på fødsel og alt som skjer :)

Har ikke tenkt så mye på det :) Sist gang tenkte jeg at jeg får det som det kommer, ante jo ikke hva jeg gikk til. Selv om jeg gjør det denne gangen, så vil jeg ikke tenke så mye på det. Ihvertfall ikke enda ;)

Tenker ikke på det. Men sist var det ikke noe vondt og brukte ingen hjelpemidler. Så blir nok like bra nå :D merket ikke riene selv heller. Ble fortalt at jeg var i fødsel når jeg hadde 7 cm. Var lagt inn pga vannavgang. Fødte prematurt. Ingenting å Grue seg til :) jeg har en mening om at mye ligger psykisk ;) ta det som det kommer. Ikke tenk!

Jeg tenker endel på det, fordi jeg fødte hjemme sist på 50 min.. På ingen måte noe jeg ønsker å gjøre igjen :-/ Så jeg håper på en slik fødsel jeg hadde med storesøster <3
Gosh! Da skjønner jeg at du tenker på det ja!

Jeg hadde vært med på en fødsel før jeg ble gravid med mitt første barn!
Den jeg var med på var en ekstrem fødsel hvor det meste faktisk gikk galt! Men gikk bra til slutt!
Men verste for henne var tiden etter fødselen, for ho fikk nemmelig kolikk barn! Fødselen for henne var glømt i løpet av noen timer!
Det gjorde faktisk til at jeg ikke gruet meg overhode til fødselen! Men jeg gruet tiden etterpå! Noe ho føde legen sa til meg at det var første gangen ho hadde hørt en person si noen gang! Og samtidig se at personen som sa det var helt rolig og var rolig under hele fødselen :)
Og jeg fikk også et kolikk barn :(

Jeg hadde en flott og fin fødsel, den gikk kjapt og greit, og kan nok kalles akkurat på grensen til styrt fødsel, så jeg vet jeg må kjappe meg til sykehuset denne gangen om ting starter hjemme!
Men denne gangen gruer jeg meg heller ikke til fødselen, men er livredd for å få et kolikk barn igjen :(

Jeg grudde meg også bare til de første ukene etter fødselen forrige gang. Og de ble faktisk ganske fæle, selv uten kolikk.

Jeg vet av erfaring at det allet beste er om jeg ikke tenker på tema i det hele tatt fram til tiden er inne for å dra på sykehuset for å faktisk føde :p

For meg som er en skikkelig pyse av meg, har så lav smerteterskel og har angst var det helt klart det lureste sist gang jeg fødte. Var nesten som jeg fortrengte det hele fra start til slutt i graviditeten. Selv om jeg hadde en normal og helt ok fødsel sist gang, var det like vel det verste jeg har vært med på. Hylte og skreik og var sikker på at jeg oppriktig kom til å dø under det hele, men det gikk jo greit da og det var veldig positivt at jeg ikke hadde gått å gruet meg i tillegg. Så jeg satser på å fortrenge alt denne gangen også :D

Født 3 ganger før,helt for jævlig spør du meg! Men denne gangen tenker jeg å føde hjemme :)

Har ikkje tenkt på det... Vil berre komme forbi 12 vekes punktet og være sikker på at det blir bebis først. ;) Sist fødsel gikk veldig greit, sett bort frå alle dei tekniske feila personalet gjorde. (Td glømte å koble til lystgassen så eg vart liggande å puste gjennom ein lang slange (ikkje rart eg vart svimmel og ikkje på ein god måte)) Når den fødselen starta hadde eg egentlig ikkje tenkt nåke på det på forhånd og fikk ein liten aha opplevelse når det gikk opp for meg at neste gang eg skal heim er eg blitt mamma <3

Back
Topp