Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er litt betryggende <3 har fått ei jm som virker til å faktisk bry seg om mine bekymringer, heldigvis!Så godt at du får ekstra oppfølging og samtaler nå da![]()
Gosh! Da skjønner jeg at du tenker på det ja!Jeg tenker endel på det, fordi jeg fødte hjemme sist på 50 min.. På ingen måte noe jeg ønsker å gjøre igjen :-/ Så jeg håper på en slik fødsel jeg hadde med storesøster <3
Jeg hadde vært med på en fødsel før jeg ble gravid med mitt første barn!
Den jeg var med på var en ekstrem fødsel hvor det meste faktisk gikk galt! Men gikk bra til slutt!
Men verste for henne var tiden etter fødselen, for ho fikk nemmelig kolikk barn! Fødselen for henne var glømt i løpet av noen timer!
Det gjorde faktisk til at jeg ikke gruet meg overhode til fødselen! Men jeg gruet tiden etterpå! Noe ho føde legen sa til meg at det var første gangen ho hadde hørt en person si noen gang! Og samtidig se at personen som sa det var helt rolig og var rolig under hele fødselen
Og jeg fikk også et kolikk barn
Jeg hadde en flott og fin fødsel, den gikk kjapt og greit, og kan nok kalles akkurat på grensen til styrt fødsel, så jeg vet jeg må kjappe meg til sykehuset denne gangen om ting starter hjemme!
Men denne gangen gruer jeg meg heller ikke til fødselen, men er livredd for å få et kolikk barn igjen![]()
Så spennendeFødt 3 ganger før,helt for jævlig spør du meg! Men denne gangen tenker jeg å føde hjemme![]()
Født 3 ganger før,helt for jævlig spør du meg! Men denne gangen tenker jeg å føde hjemme![]()