Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er førstegangs, og foreløpig gleder jeg meg. Jeg tror ikke jeg klarer å forestille meg hvor jævlig det kan være, så jeg tenker bare på tiden etterpå. Har også tenkt litt på hvordan jeg vil det skal bli om alt går bra. Vil ha babyen på brystet umiddelbart, og la navlestrenger pulsere ferdig før sambo kutter den.
Før fødselen skal jeg få med sambo på å se serien Jordmødrene på nrk, for å forberede han på litt av det som kan komme. Jeg selv har sett hele serien to ganger på nett-tv
Aldri hørt om at babyen skal holdes i høyde med morkaka? Hva kommer det av? Håper fødselen går så bra at vi har mulighet til å følge disse planene.Jeg og mannen min har diskutert sen avnavling, er en artikkel om det på babyverden forresten.. Så vi kommer til å be spesielt om at barnet blir holdt i samme høyde som morkaka i et minutt..
Førstegangsfødende selv og gledegruer meg
Ja jeg tenker på det veldig mye. Fødselen jeg hadde forrige gang har fått meg til å si at jeg aldri skulle ha flere barn pga redsel. Å her sitter jeg da
Jeg ønsker ikke keisersnitt da det skremmer meg enda mere. Jeg hadde drømmefødsel meg gutten min, men da jenta mi kom så hadde jeg store problemer i svangerskapet i slutten (MYE vondt å ingen forsto eller fant ut hvorfor jeg hadde vondt), å fødselen ble enda verre. Jordmor sa at hun kunne skrive under på at det skulle være vondt å føde, men hun hadde ikke før sett noen med SÅ sterke smerter som jeg hadde. Å hun kan enda ikke skjønne at jeg til tross smertene takket nei til bedøvelse.. Ingen skal fortelle meg at ikke jeg er sta, det er iallefall sikkertSignerer denne Håper på planlagt KS. Ble hastesnitt sist etter 23 timer med rier og alle forsøk på å få den ungen ut. Vi får nå sjå