Fødselen

Kun mannen. For meg blir det for privat til å ta inn andre. De skal få komme når gutten er ute og vi er klar:)

denna gang skal sambo være med <3

sist var mamma med <3

Sønnen min har bursdag, så jeg har sagt at jeg nekter å "sette han bort" på bursdagen sin, så daddy må være hjemme. :P

Så bra du har så godt forhold til mamman din da:-) Jeg kunne aaaldri hatt med mamma, eller noen andre:P

Aah, ja da skjønner jeg! =) Lillebroren min ble nemlig født dagen før min bursdag. Husker jeg var litt trist over det på 5års-dagen min da mamma var på sykehuset med han, mens jeg og lillesøsteren min måtte være hjemme sammen med vår oldemor. Både familiefeiring og barnefeiring ble utsatt til de kom hjem, selv om oldemor gjorde stor stas på dagen min selvfølgelig...

Hehe, det er helig med et slikt godt forhold jah!! :D De hadde vær sine roller og samarbeidet perfekt under fødslen, under åpningsriene masserte kjærestemann korstyggen når jeg sto opp mot prekestolen mens mamma holdt en kald klut mot panna - og under pressriene sto kjærestemann på venstresiden, og mamma på høyresiden. Dem var der hele tiden, mamma kjøpte mat, når samboer tok lepsyl på. Han fulgte meg på do, mens mamma satt veneflon selv på meg =)) Og da gullgutten endelig kom ut, gråt både jeg og mamma mens kjærestemann var rørt til stille tårer. Føler meg heldig med en mamma som henne <3 <3 <3 Måtte bare skryte litt ;) Thihi..

minnik skrev:

lnie skrev:

Her er det samboeren min eller ingen. (Og det er jo fare for å bli ingen siden jeg nekter han å bli med hvis fødselen skjer 8.1, så det blir jo gøy..)

Haha, ble litt nysgjerrig eller så er jeg litt treig ... Men hva skjer den 8.1? =P heh..

På min første fødsel var det meg og kjærestemann, samt mamman min <3 Kunne aldri vært foruten noen!! En fødsel er veldig privat, og både kjæreste og mamma vil kjenne sin kjære eller sin datter <3 Så denne gang blir det hvertfall meg og kjærestemann, kanskje mamma blir med denne gangen også :)) *krysser fingrene* <3 <3 <3

Sign

Back
Topp