Fødseldepresjon tips?

• Trådstarter Trådstarter Anonym
  • Opprettet Opprettet
A

Anonym

Guest
Har en jente på 2,5 mnd. Hun er kjempe god og blid, og gråter lite. Søvn på natta er veldig varierende og det tar på de nettene hun bare kaver. Men jeg føler meg så deppa. Gråter flere ganger om dagen og sliter med å sove selv når hun sover. Og så får jeg dårlig samvittighet, siden denne tiden når hun er så liten kommer aldri igjen og jeg burde nyte det. Er det andre som har opplevd barseltiden sånn? Og når gikk det i tilfelle over? Setter pris på alle tips for å lette hverdagen?

Hei:) jeg slet med det samme til gutten min var nærmere 8 mnd (da begynte jeg å jobbe noen dager i uka). Søk hjelp! Du får ikke denne tiden tilbake:)

Jeg fikk råd om å begynne på p piller igjen. For å se om det roet seg da. Det hjalp mye her. Men kanskje legen din vil anbefale noe annet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for tips og støttende ord. Den brosjyren stemte veldig bra med hvordan jeg har det. Jeg skal snakke med helsesøster når jeg skal dit til uka.

Eg var heilt ekstrem første 4-5 vekene. Følte meg totalt ubrukelig som mamma. Var åpen om det heile vegen, prata veldig mykje med samboer, mamma, venninner osv. Det hjalp meg gjennom det. Det første eg måtte forstå, var at dette var heilt normalt, og at eg var langt frå aleine. :)

Back
Topp