Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Febbis
Jeg har gjort det før, og gleder meg faktisk til denne gangen og[:D]¨
Så SÅ jævlig er det ikke å føde[8D]
Husker jeg var SÅ stolt av meg selv for å ha klart det!!! Er en helt utolig følelse[:D][:D][:D]
ORIGINAL: lillebebis
Jeg gleder meg veldig til tidspunktet når han akkurat kommer ut og blir lagt på brystet mitt :) Gruer meg ikke til selve smertene under fødselen, men gruer meg litt til å presse, er så redd jeg ikke er sterk nok :S
ORIGINAL: KarinMaria
ORIGINAL: lillebebis
Jeg gleder meg veldig til tidspunktet når han akkurat kommer ut og blir lagt på brystet mitt :) Gruer meg ikke til selve smertene under fødselen, men gruer meg litt til å presse, er så redd jeg ikke er sterk nok :S
Selve pressriene syntes jeg var det beste. Da hadde jeg kommet så langt at jeg nesten var ferdig. Hadde masa lenge om å få presse, og så endelig fikk jeg ta i alt jeg hadde og bare presse på!! Og det var utrolig deilig! Du vil helt sikkert få gode instruksjoner fra jordmor angående det å presse. Jeg presset feil under en rie, men klarte de andre. Noah var ute på 30 min. Jeg kan ikke si at jeg under pressriene hadde noe særlig vondt. Låg og ventet på at riene skulle komme og gledet meg til hver eneste, sånn at jeg fikk presset skikkelig [:)]
Du kommer til å fikse det! Du aner ikke hvilke krefter du egentlig har der og da! Du klarer det helt sikkert kjempe-fint! [:)][:)]