fødsel

23 timer...

72 timer, men ble tatt med hastesnitt..[:(] Ikke noe hyggelig opplevesle, men jeg skal prøve å fåde vaginalt ved neste barn, om jeg får[;)]

Fra vannet gikk tok det 13 timer, fra første rie 9 timer, og fra 4 cm som de vel regner som starten tok det 5 timer[:)]

Fra riene var så vonde at jeg måtte puste gjennom de, så tok det ca 7 timer.

3 døgn med maserier og 18 timer aktiv fødsel... [&:] Tok på gitt!

Fra første rie tik det ca 3 timer, vannet gikk 20 min før ho kom, og var først da det begynte å gjøre vondt....

10timer med første mann, 5.5timer med andre mann.

Her tok det 12 timer fra jeg hadde 4-5cm åpning til full åpning....
Så lå jeg 5 timer fra det til han var ute....Fra jeg kunne begynne å presse og til han var ute så tok det vel tre kvarter...
Satt fast så derfor det tok så lang tid,ingen drømmefødsel![&:] Prata om keisersnitt,men gla jeg slapp...for det om jeg gjerne ville det da[8D]

Alt i alt....17-18 timer...

nr 1. 34 timer
nr 2 som ble satt igang tok 47 min fra jeg hadde 2 cm til lille snuppa var ute kl 0303. hadde
da hatt veer fra kl 1.20 . så det gikk temmelig fort.

Ble satt i gang med at de tok vannet (Hadde litt åpning fra før), tok under en halltime fra de tok vannet til ungen var ute.
Med førstemann brukte jeg 7-8 timer.

12 timer med 1. mann,4 timer med 2.mann og ca 45 min med nr 3[:D]

Ble satt i gang, men brukte ca 5 timer fra første effektive rie til han var ute. Tok ca 2,5 time fra 3cm til full åpning. Fikk drypp.

10 t med første, herlig fødsel :-)
36 t med neste, traume...

Spent på nestemann!

8 tima, hvorav siste 1 1,5 t va stort sett konstant pressria..[&:] Bra hu kom da hu kom for vess ikke ha legen rukke å komme fram me tanga si [8D]

5,5 timer fra første rie il fødsel. 45 min av disse var press rier.

Med første 8 timer fra første rie og med tvillingene 2 timer fra første rie[:D]

18 og 20 timer[:o]

3,5 timer

Back
Topp