fødsel

sahara82

Blir kjent med forumet
Er det noen flere som har det sånn som meg: Gruer meg masse til fødselen,noen dager er jeg veldi klar for fødselen,positiv til tanken og alt som er(tenker at dette går helt supert,mens igjen andre dager angrer jeg på hele prosjekt-svangerskapet,har da helt angst og orker ikke tanken på å få ut den ungen. Det er ikke det at jeg ikke gleder meg til bebissen min kommer...

Flere som føler det sånn selv så sent i svangerskapet,jeg mener da bør man jo ha kommet over den verste angsten og bare se frem til overstått fødsel??!!!

Jeg har også hatt det på den måten, har gruet meg helt siden femte måned. Ikke for smertene, men for alt det andre, alt rundt, alt det ekle... Har til tider ikke klart å tenke på annet og har hatt panikkangst når jeg har lagt meg enkelte kvelder. Det har hjulpet meg å snakke om det med kjæresten, mamma, min søster og en venninne. Å venne seg til tanken er en del av den mentale forberedelsen og jeg begynner å kjenne at jeg har fått et litt mer avslappet forhold til det nå som jeg bare har en måned igjen. Finn noen du kan snakke med om det, bare å si det du er redd for/gruer deg for høyt hjelper! Vi klarer nok fødselen like fint som alle andre [:)]

Jeg har det også sånn....
Hadde faktisk tenkt til og lage en tråd om det....
Noem ganger føler Jeg meg SÅH fødeklar, Men andre ganger får Jeg helt panikk bare ved og tenke på det....
Jeg synes at nesten alle andre som er kommet såpass langt på vei bare snakker om at di vil føde NÅ, Og det føles ut som om det er kun meg som enda gruer meg til Det..

Jeg føler meg heller ikke klar til å føde! Trenger den siste måneden på mental forberedelse. Jeg synes også det er rart at det så mange førstegangsfødende som føler seg helt klar til å føde nå.

ORIGINAL: Dorothy_1

Jeg har det også sånn....
Hadde faktisk tenkt til og lage en tråd om det....
Noem ganger føler Jeg meg SÅH fødeklar, Men andre ganger får Jeg helt panikk bare ved og tenke på det....
Jeg synes at nesten alle andre som er kommet såpass langt på vei bare snakker om at di vil føde NÅ, Og det føles ut som om det er kun meg som enda gruer meg til Det..

Back
Topp