Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tonky
det hjalp litt å hørra det fra någen som he føda.....eg au glede meg veldig,men samtidig så e det jo skummelt..jaja,det ska iallefall bli godt å klara å bøya seg ner te beinane,og få kroppen for meg skjøl[:)]håpe mi au komme før[:)]
någen andre så begynne å grua seg te fødselen????eg e så grævlig redde for at någe ska gå galt..he hatt mareritt kvær nått i det sista..ubu[:o]det e jo litt skummelt då
ORIGINAL: menemenem
det hjalp litt å hørra det fra någen som he føda.....eg au glede meg veldig,men samtidig så e det jo skummelt..jaja,det ska iallefall bli godt å klara å bøya seg ner te beinane,og få kroppen for meg skjøl[:)]håpe mi au komme før[:)]
off , he hørt en del skrekk historie ej...
ORIGINAL: menemenem
off , he hørt en del skrekk historie ej...
he ei venninde so holdt på å blø i hjel onder fødsel , åsso he ej hørt om folk so he rivna krafti , å då mejna ej rivna krafti! , so e d historie der d he endt me haste keisarsnitt osv...
ja eg au[:(]ke du he hørt?????eller ska me helst ikkje snakka om det?????greit å vær litt forberedt om ke som kan skje...