fødsel

tonky

Forelsket i forumet
någen andre så begynne å grua seg te fødselen????eg e så grævlig redde for at någe ska gå galt..he hatt mareritt kvær nått i det sista..ubu[:o]det e jo litt skummelt då

ej både grua å gler mej...
off...

Hei.

Jeg gleder meg faktisk også til fødselen...Har født før og det jeg kan si, var at det var vondere enn jeg trodde, men at det likevel ikke var skremmende eller negaivt - er mye,mye mer redd for tannlegen, har skikkelig angst for det.

Det går nok bra[:D]

agathe 35 uker

Jeg har vært livredd nærmest..

Etter samtaler med jordmor og min kjære så har det hjulpet veldig.
Og nå... Gleder jeg meg!!
Skal bli så godt å ikke være gravid lengre... åååhh.. som jeg gleder meg til det.

jeg gleder meg bare mmmaaasssseeee til fødselen.. er så klar for og få han ut til meg nå!!!  eller ikke nå men om to tre uker kanskje..hehe[8D]

det hjalp litt å hørra det fra någen som he føda.....eg au glede meg veldig,men samtidig så e det jo skummelt..jaja,det ska iallefall bli godt å klara å bøya seg ner te beinane,og få kroppen for meg skjøl[:)]håpe mi au komme før[:)]

jeg gleder meg kjempe masse... tror det blir en fantastisk opplevelse[;)] Alt kan jo skje, men prøver å være positiv.

Jeg gleder meg stort til fødselen.
Har vært igjennom dette to ganger tideligere og har vært så heldig at jeg har hatt veldig lette og greie fødsler, så jeg gleder meg bare.
Skal bli deilig å få hilse på vesla som ligger inni magen  og lager leven[:)]

Jeg har faktisk også gruet meg en stund.... Men det skal samtidig bli veldig godt og forhåpentligvis ble ferdig med svangerskaps plagene, Og få hilse på babyen der... [:D]

jeg gruer meg i grunn veldig, men er det ikke sånn med alt som man egentlig ikke har kontroll over eller har vært med på før da... Men skal også bli godt å bli ferdig, noen flere enn meg som har sliti endel med kvalme nå på slutten, kaster opp støtt føler jeg?!?!

Jeg har grua meg hele veien,
og gjør det fortsatt.
Har hatt samtale med jordmor og lege,
og skal på ny samtale igjen på sykehuset på fredag,
håper det hjelper litt snart.
Slitsomt å ha det sånn.
Livredd er jeg![:o]

Jeg bare gleder meg!!!!
Hadde en grei fødsel sist gang!!! Så vet jo litt hva jeg går til.... Det er vondt når det står på, men ikke verre enn at vi takler det....

Jeg også bare gleder meg, har gjort det fra dag 1 jeg.. Er liksom akkurat som jeg vet hva som skjer, og som alle venninene mine sier, de kunne ha født igjen og igjen og igjen.. da det er såå sinnsykt spesielt å få den lillle i armene sine. Nei jenter, dette går såå bra!! Det som er trist er at vi ikke er gravide lenger da, blir rart og bare stryke på bare en fleske mage[:D] ... og så bare sussse susse susse på en liten kropp! Åhhh detta blir såå koos!
Nei og nei.. det kribler i den forelska magen min! [;)]

Gleder meg sinnsykt. Min største skrekk er at legen sier jeg må ta KS, for jeg ønsker virkelig å føde.

ORIGINAL: tonky

det hjalp litt å hørra det fra någen som he føda.....eg au glede meg veldig,men samtidig så e det jo skummelt..jaja,det ska iallefall bli godt å klara å bøya seg ner te beinane,og få kroppen for meg skjøl[:)]håpe mi au komme før[:)]

off , he hørt en del skrekk historie ej...

någen andre så begynne å grua seg te fødselen????eg e så grævlig redde for at någe ska gå galt..he hatt mareritt kvær nått i det sista..ubu[:o]det e jo litt skummelt då

Skjønner deg så godt. Dette er helt normalt.. Har mine stunder selv.. [:o][:o]

Gruer og gleder kan man si, men håper det blir bedre enn forrige gang.. OM DET ER MULIG.. [8|]

ORIGINAL: menemenem

ja eg au[:(]ke du he hørt?????eller ska me helst ikkje snakka om det?????greit å vær litt forberedt om ke som kan skje...

ORIGINAL: menemenem

he ei venninde so holdt på å blø i hjel onder fødsel , åsso he ej hørt om folk so he rivna krafti , å då mejna ej rivna krafti! , so e d historie der d he endt me haste keisarsnitt osv...

ja eg au[:(]ke du he hørt?????eller ska me helst ikkje snakka om det?????greit å vær litt forberedt om ke som kan skje...

Her er noen av mine urasjonelle tanker....

Jeg gruer meg så fælt til fødselen! Ikke til smertene, de er jeg ikke redd for, men for alt annet rundt.
Jeg gruer meg til å ikke vite når det skjer, gruer meg til å ikke vite hvordan det starter og om jeg vil merke det (?), gruer meg til om det går lang tid, gruer meg til om jeg rekker å få klyster (det MÅ jeg bare få!) gruer meg til å ligge naken foran en skokk med ukjente folk og at min kjære skal oppleve meg i en sånn ydmykende og fullstendig blottet situasjon, gruer meg til om jeg revner og hvor mye, gruer meg til å se barnet full av blod og slim, gruer meg til renselsen i tiden etterpå, gruer meg til om forholdet vårt tåler alt det ekle og om noe blir forandret etterpå, gruer meg til om jeg aldri får sexlysten tilbake, gruer meg til om jeg ikke klarer å ta av det jeg har lagt på meg, gruer meg til om jeg vil trives med å være hjemme i permisjon...

Grur meg så lenge han ligger i seteleie[:o][:o]
Vil ikke ta KS heller..........[&o][&o]
Vil ikke føde og vil ikke ta KS vil ingen ting.... har bare angst!!!!![:o]

Vil bare ha nurket i armene mine og vips ferdi!!

Back
Topp