Fødsel

MiniMus

Forelsket i forumet
[:(][:(]Kan man ha bare jordmor og gubben under fødsel???

Må man ha 5 leger osv osv hehehe blir bare nervevrak av dette???

Jeg vil ha bare jordmor og gubben :/

Uffff gruer meg jeg[&:]

ORIGINAL: kajan

jeg hadde bare kjærsten, en jordmor og en barnepleier der.. trur ikke det er vanlig med så mange andre tilstede...

samme her..

Noe sånt vil jeg også ha:)Ser ikke no bra ut nor det står 4 leger og ser deg nedi der men  men jeg hadde følt meg lissom mye bedre med evnt jordmor og barnepleie[;)][;)]

Ved en ukomplisert fødsel er det visst bare jordmor og barnepleier[:)]

jeg hadde bare kjærsten, en jordmor og en barnepleier der.. trur ikke det er vanlig med så mange andre tilstede...

samme her med nr 2
med nr 1 var det en lege innom av og til å når tuppa ble tatt med vakum

ORIGINAL: Marati

Ved en ukomplisert fødsel er det visst bare jordmor og barnepleier[:)]

jepp!

Men noen universitetssykehus er opplæringssykehus, der turnusleger og studenter er tilstede, men da skal du få forespørsel i forkant[:D]

En annen ting, jeg kan love deg du driter i hvem som er i rommet når du ligger med åpningsrier\pressrier, da er fokuset ditt en helt annen plass............[:D] Ikke gru deg, det går så fint så[;)]

Jeg hadde sambo, jordmora, barnepleieren og fødselslegen der.
Fødselslegen skulle ta vannet, også var hun innom av og til under fødselen. Ellers er det vanlig med bare jm og bp og pappaen.

Men for å si det sånn, når du ligger der og har så vondt at du vil dø, så bryr du deg garantert ikke om hvem som er der. Da vil du kun ha ungen ut.

Jeg satt med akkurat samme tanker som deg, så jeg vet hvordan du har det. [;)]

Jeg også. Har aldri hørt at det er vanlig med så mange tilstede

ORIGINAL: gira

En annen ting, jeg kan love deg du driter i hvem som er i rommet når du ligger med åpningsrier\pressrier, da er fokuset ditt en helt annen plass............[:D] Ikke gru deg, det går så fint så[;)]

Samme her, jeg vil forresten si at selv om Re Play nevnte "har så vondt at du vil dø" er det slettes ikke alle som føler det slikt. Jeg gjorde ikke det.

samme her...
kommer vel flere hvis det er komplikasjoner

Signerer denne[;)]

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Samme her, jeg vil forresten si at selv om Re Play nevnte "har så vondt at du vil dø" er det slettes ikke alle som føler det slikt. Jeg gjorde ikke det.

Sikkert bare meg, for jeg var forferdelig redd og hadde en jævlig fødsel med drypp, uten smertestillende. Kroppen jobbet i mot meg istede for med meg. 

Uansett, så brydde jeg meg ikke om hvem som var der. Jeg ville bare bli ferdig! [:)]

ordmor må jo være der, kjæreste er jo godt å ha.
Tror også det er med barnepleier[;)]

samme her[:D] 

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

samme her..

ORIGINAL: *agatblonde*

hadde sambo, jormor og barnepleier der. hadde en helt normal fødsel uten komplikasjoner, så da trenger man jo ikke masse leger og styr da[:)]

hadde sambo og en jordmor der inne, men da fødselen virkelig startet så kom barnepleieren inn. Siden snuppa måtte ut sånn plutselig og pressriene ikke kom så var det plutselig (heldigvis)veldig mange der inne.

Back
Topp