Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg gruer meg ikke, men prøver å syke meg opp.. Jeg gruer meg mest for turen til sykehus på 30 mil..
Nesten så jeg vurderert hjemmefødsel..
Om det er en trøst var fødsel nr 1 lang og hard, mens nr to var over på 4 timer og gikk supert
En dårlig fødsel betyr ikke at neste blir det![]()
Men... Sykehus blir å ligge 4 timer unna med bil!!! Vi blir å ha en fødestue 40 min unna, så hvis svangerskapet fortsetter å være normalt blir jeg nok å føde der.
Med tanke på at du har en normal førstegangsfødsel bak deg så har du et veldig godt utgangspunkt Jeg kom akkurat til å tenke på at det sies at fødsel nr 2 ofte går fortere enn nr 1. Og når nr 1 tok 4 timer fra 1 cm til hu var ute, så lurer jeg på hvor fort det går denne gangen![]()

Det er ingen tid å miste denne gangen neiDa er vi i samme båt! Her tok det 5,5 timer fra jeg våknet av rier, til prinsessa var født.. Redd denne babyen fødes på stuegulvet Får bare kjøre til sykehuset med en gang det er i gang.. Jordmor sa til meg at hun skulle skrive på mitt helsekort at jeg ikke skal sendes hjem om jeg kommer «tidlig»..
Lurt å skrive det på heldekortet! Det skal jeg også huskeDa er vi i samme båt! Her tok det 5,5 timer fra jeg våknet av rier, til prinsessa var født.. Redd denne babyen fødes på stuegulvet Får bare kjøre til sykehuset med en gang det er i gang.. Jordmor sa til meg at hun skulle skrive på mitt helsekort at jeg ikke skal sendes hjem om jeg kommer «tidlig»..
Det er ingen tid å miste denne gangen neiLurt å skrive det på heldekortet! Det skal jeg også huske
Går litt fort i svingene om dagen30 mil til sykehuset? Hvor lang tid i kjøretid? Det er jo kjempe langt!
... vi har ikke 30 mil en vei, kun 17
Bor også heldigvis bare en 5-10 min kjøretur fra sykehuset så er kort vei uansett