Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei sikkert ikke lenge til Er vel noen som skal igangsettes i mars herfra om jeg ikke husker feil også.Jaa. Blir spennende fremover nå! Er nok ikke lenge før de første babyene kommer
Det skjønner jeg godt da, er 2 små du skal ha? Får håpe de blir der inne lengst mulig!! Må du ligge rett ut fremover pga livmorhalsen?Føler meg som en tikkende bombe med livmorhals på 0,75cm , men aner jo ikke når noe skjer!
Det skjønner jeg godt da, er 2 små du skal ha? Får håpe de blir der inne lengst mulig!! Må du ligge rett ut fremover pga livmorhalsen?
Masse lykke til iallefall, og lykke til med all dødtid på sykehuset! Det er så kjedelig. Det kommer 2 perfekte gaver tilsluttNei ikke nå lenger, har vært en uke på sykehus, en uke hjemme og nå inn igjen. Mest fordi det er litt tidlig at de kommer nå, så de vil overvåke litt ekstra. Det er også litt omstridt om sengeleie hjelper eller ikke på kort livmorhals/forhindre premature fødsel. Driver selvsagt ikke med tungt arbeid, men oppe og gjør det som må gjøres med hus og barn (når jeg ikke er innlagt da.... ;-))
Masse lykke til ja! Kjedelig å bli inne på sykehus, da går tiden sakte...Nei ikke nå lenger, har vært en uke på sykehus, en uke hjemme og nå inn igjen. Mest fordi det er litt tidlig at de kommer nå, så de vil overvåke litt ekstra. Det er også litt omstridt om sengeleie hjelper eller ikke på kort livmorhals/forhindre premature fødsel. Driver selvsagt ikke med tungt arbeid, men oppe og gjør det som må gjøres med hus og barn (når jeg ikke er innlagt da.... ;-))