Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du tenkt å prøve fødselsforberedende olje? Brukte den veldig flittig, og trengte ingen stingVet ikke helt hva jeg skal føle i forhold til fødsel. Fikk ikke føde sist gang siden det ble hastesnitt i uke 31. Så vet ikke hva jeg går til liksom. Men det eneste jeg virkelig gruer meg til er om jeg revner mye. Har helt skrekken for det.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Nei har ikke tenkt på det. Men det er kanskje verdt et forsøk? Hvilken olje kan man bruke?Har du tenkt å prøve fødselsforberedende olje? Brukte den veldig flittig, og trengte ingen sting![]()
På helsekost/apotek. Mener den heter weleda eller noeNei har ikke tenkt på det. Men det er kanskje verdt et forsøk? Hvilken olje kan man bruke?
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg GLEDER meg til å treffe baby'n i magen min. men jeg GRUER meg som F* for å føde! Jeg har født en gang før, trodde jeg skulle dø av smerte. Jeg klarte jo det, men jeg gruer meg skikkelig til å presse ut knøttet!
Gangen her skal jeg kanskje prøve å be om epidural før det er for sent
Men jeg gruer meg til rett etterpå også, etter-riene, om jeg revner, dobesøkene etterpå o.lFra A-Å på førstemann tok d ca 9 timer, så jeg er spent på hvor lang tid det vil ta gangen her.
![]()