Fødsel

Jeg gleder meg ikke akkurat. Kan grue meg litt av og til, men håper på lik fødsel som første, da går d greit

Jeg GLEDER meg til å treffe baby'n i magen min. men jeg GRUER meg som F* for å føde! Jeg har født en gang før, trodde jeg skulle dø av smerte. Jeg klarte jo det, men jeg gruer meg skikkelig til å presse ut knøttet!
Gangen her skal jeg kanskje prøve å be om epidural før det er for sent :P
Men jeg gruer meg til rett etterpå også, etter-riene, om jeg revner, dobesøkene etterpå o.l :P Fra A-Å på førstemann tok d ca 9 timer, så jeg er spent på hvor lang tid det vil ta gangen her. :p

Gledet meg med førstemann, og hadde en veldig fin fødsel som tok litt over 5 timer fra start til slutt. Gledet meg også til andremann, men da riene startet husket jeg hvor vondt det var. :p Det ble en styrtfødsel på halvannen time, raskt og greit, men litt FOR raskt. Følte at jeg mistet litt kontrollen. Men formen etterpå var upåklagelig da. ;)
Denne gangen vet jeg ikke helt om jeg gleder eller gruer meg. :p Tror jeg grugleder meg, smertene er store, men jeg vet jeg skal klare å takle dem, og følelsen når baby kommer opp på brystet er helt ubeskrivelig! ♡♡ Gleder meg veldig til å se hvem som gjemmer seg i magen. ♡

Jeg gleder meg ikke akkurat for jeg vet jo at det gjør sinnsykt vondt når det står på, men jeg gruer meg heller ikke :)

Jeg gleder meg i utgangspunktet, men et par masrier i går og i dag gjorde at jeg kom på hvordan rier kjennes ut, hehe. Ser uansett fram til det. Er lei nå og vil ikke vokse mer. :p

Vet ikke helt hva jeg skal føle i forhold til fødsel. Fikk ikke føde sist gang siden det ble hastesnitt i uke 31. Så vet ikke hva jeg går til liksom. Men det eneste jeg virkelig gruer meg til er om jeg revner mye. Har helt skrekken for det.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vet ikke helt hva jeg skal føle i forhold til fødsel. Fikk ikke føde sist gang siden det ble hastesnitt i uke 31. Så vet ikke hva jeg går til liksom. Men det eneste jeg virkelig gruer meg til er om jeg revner mye. Har helt skrekken for det.

Har du tenkt å prøve fødselsforberedende olje? Brukte den veldig flittig, og trengte ingen sting :)

Har du tenkt å prøve fødselsforberedende olje? Brukte den veldig flittig, og trengte ingen sting :)
Nei har ikke tenkt på det. Men det er kanskje verdt et forsøk? Hvilken olje kan man bruke?

Nei har ikke tenkt på det. Men det er kanskje verdt et forsøk? Hvilken olje kan man bruke?

På helsekost/apotek. Mener den heter weleda eller noe :) Står at det er til fødsel. Tror jeg brukte den i hele 10 uker, selv om det står 4 eller noe på flaska :) Sønnen min måtte forløses med vacuum, så de ble litt overrasket over at jeg ikke revnet :)

Jeg GLEDER meg til å treffe baby'n i magen min. men jeg GRUER meg som F* for å føde! Jeg har født en gang før, trodde jeg skulle dø av smerte. Jeg klarte jo det, men jeg gruer meg skikkelig til å presse ut knøttet!
Gangen her skal jeg kanskje prøve å be om epidural før det er for sent :p
Men jeg gruer meg til rett etterpå også, etter-riene, om jeg revner, dobesøkene etterpå o.l :p Fra A-Å på førstemann tok d ca 9 timer, så jeg er spent på hvor lang tid det vil ta gangen her. :p

Signerer denne! Fødselen tok bare litt lenger tid.

Gleder meg til å endelig få vite kjønnet når den kommer ut! Det er en stor motivasjon :D men må si jeg ikke gleder meg til fødselen, men jobber med å tenke positivt og være innstilt på å jobbe bra og effektivt og ikke henge meg opp i alle smerter, om noe sånn går an :rolleyes:

Back
Topp