Hvordan føler dere det ang fødsel? Gleder du deg, gruer deg, hvor ille? Fortell hvordan tanker du har rundt fødsel 
Jeg personlig "gleder" meg enn så lenge, følger med på alt av baby og fødeprogrammer på tv og klarer ikke å tenke på noe annet om dagen
Jeg er selvfølgelig livredd at noe galt skal skje både før, under og etter fødsel! Men man må jo heve hode å tenke positivt. Jeg håper fødselen starter helt av seg selv like før eller på termin, at jeg kan ta en dusj og pusle litt hjemme før vi drar, når jeg ankommer sykehuset hadde det vært fint å blitt litt "kjent" med ansatte og stedet, for så å få lystgass og klargjøre badekaret! Håper deretter at jeg klarer meg med disse to og at samboer er helt rolig og får meg rolig om det begynner å renne litt over av smerte. Da kan jeg godt være helt åpen og klar for å presse!
Men det er jo helt klart at jeg mest sannsynlig ikke er så heldig og at jeg kanskje ikke takler smertene i det hele tatt, og må ta litt annen for smertene
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Jeg personlig "gleder" meg enn så lenge, følger med på alt av baby og fødeprogrammer på tv og klarer ikke å tenke på noe annet om dagen
Men det er jo helt klart at jeg mest sannsynlig ikke er så heldig og at jeg kanskje ikke takler smertene i det hele tatt, og må ta litt annen for smertene
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app