Fødsel

Masse lykke til!! Da ble det du dom skulle få møte tvillingene først av oss to :-) her er det stille og ingen tegn på at mine vil ut til verden enda :-) gleder meg til oppdatering! ;-)

Makan til uheldig jeg skal være da!!!!.
Ligger her på føden men 39,3 i feber. Så nå vet jeg ikke hvordan det blir med igangsetting. Kan fort bli keisersnitt. :(
Er livredd for keisersnitt jeg.:confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Huff da:-( stakkar deg! Jeg hadde hastesnitt med storebror og det gikk kjempe bra. Var på beina dagen etter :-) masse lykke til og god bedring :-)

Ligger her på føden men 39,3 i feber. Så nå vet jeg ikke hvordan det blir med igangsetting. Kan fort bli keisersnitt. :(

Off da..:( Det går nok bra:) Er det svangerskapsforgiftning du har fått? Masse lykke til, og håper feberen retter seg..

Uffda... Masse god bedring. Det går nok bra om du må ha keisersnitt også skal du se :-)

Det er vel derfor man blir fulgt med etter vannavgang pga fare for infeksjon?

Dette blir isåfall ikke et keisersnitt som skjer i hui og hast, kan gå veldig fint det. Håper du får en fin opplevelse. noen ganger må man bare "go with the flow" selv om det ble helt anderldes enn man hadde tenkt seg. Men skjønner deg godt. Alt er vel over i løpet av dagen :) Tenk på det - snart møter du gulla dine :)

Huff da :( Heldigvis så ligger du allerede på sykehuset, så da vil de ho følge godt med, og gjøre det som hele tiden er best for deg og tvillingene :) Blir det ks, så blir det som mrs Lutz sier, ikke et som skjer i hui og hast.. Og skulle det gå den veien, så tror jeg at det vil gå veldig fint med dere alle :) Masse god bedring, og lykke til :)

Last edited:
Huff, håper det ikke er alvorlig og som de andre sier her- at alt går bra og at du snart får møte to perfekte småtroll ;)

teller ned til 9.feb <3
fra appen

Uff, jeg ønsker deg god bedring. Forhåpentligvis blir det ikke noe akutt ks og det er mye bedre at ungene kommer ut på tryggest mulig måte og at du ikke står for noe fare. Kjedelig at ting ikke går etter planen, men dette skal gå bra vettu :)

Ylva og Njord kom til verden i morgest rundt 09.30 tiden. Det ble keisersnitt og det gikk veldig fint for seg.
Ylva er 2530g og Njord 2590g.
Ylva ligger med cpap mens Njord klarer seg helt fint.
Alle har det bra. Mor er litt dopet på morfin, men er bare sååå lykkelig!!!

Gratulerer så masse med de små gullklumpene! Godt å høre at alt gikk veldig fint og at alle har det bra! :-) :-) gleder meg til å se bilde etter hvert, hvis du vil dele ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Gratulera so myke :) :) x 2 ;)

Så koselig!! Gratulerer så masse!! =D Må være så deilig å endelig få se og holde de små hjertegullene! Håper du legger ut bilder. :welcome

Gratulerer så mye med Ylva og Njord :D

Gratulerer :D og for noen kule navn :)

gratulere så mye med tvillingene :D

Back
Topp