Fødsel

Planen er at barnefar og min mor skal være med :) Jeg og barnefar er ikke sammen lenger pga en hendelse som skjedde tidlig i svangerskapet, derfor vil jeg ha med mamma også da jeg ikke føler at jeg vil få den støtten jeg trenger av BF....

Skal kun ha med min kjære:)

Jeg skulle ha med både sambo og mamma, men endte med sambo, to jordmødre og en drøss folk fra 330-skvadronen :-P

Barnefaren, min forlovede, skal være med. Ingen andre :) ! Det blir for personlig og intimt, det er vårt øyeblikk <3

Håper jo på at mannen kan blir med, men han rekker det sannsynligvis ikke. Evt. kan mamma få bli med hvis hun ønsker. Ellers får jeg føde alene. Det skal jeg fikse :)

Mannen var med på første fødsel, men syk da jeg født nummer to. Da hadde jeg bestevenninnen min med. Her jeg bor nå har jeg ikke venner som er nære nok til at jeg vil ha de med.

Her blir det bare pappaen som skal være med ,men det jeg er mest spent på er om barnevakten rekker og komme fort og om vi kommer oss til sykehuset tidsnok ,for oss tar det ca 25 minutter og kjøre til sykehuset og det betyr av vi må nok også vente en 30 minutt før barnevakten kommer . Uff jeg håper fødselen ikke kommer til og gå så veeldig fort :-) men det har den ikke gjordt tidligere ,men de sier jo at tredjemann er en liten luring :-)

Håper det faller seg slik at sambo rekker å bli med.hvis ikke tar vi det som det kommer:-)

Samboeren skal være med, men han er litt skjør (besvimer og blir kvalm o.l...), så jeg er forberedt på at jeg må føde alene :P

Back
Topp