Fødsel...

Ja, de så noe unormalt med hovedpulsåren ved hjertet på den ordinære ultralyden. Jeg skal tilbake på ekstra ul den 22.februar for og dobbeltsjekke om det stemmer eller ikke.

da krysser vi fingrene for at alt er som det skal være. Er det veldig alvorlig? Altså, skjønner at det er hjerte og det er livsviktig...men er det noe som vil hemme han på noen måte, eller kan det fikses eller vokse av seg??.

Uff, ikke bra å gå å grue seg :/ Går nok bra :) <3

det kommer til å gå bra, må en jo bare stole på. Men foreløpig er det mange ting jeg lurer litt på da. Men som sagt, jeg vil få svar på alt, så må bare legge det vekk nå og huske å spør neste time. :p bekkenet overlever nok uansett, jeg trenger det jo iallfall etterpå. ;)

Jeg grugleder meg til å se hvordan jeg takler smertene. Bra eller dårlig?
Jeg synes det er vanskelig å vite om jeg gruer meg eller gleder meg, jeg er mer spent. Jeg vet ikke hva jeg kan forvente, men jeg er nok litt redd for at jeg skal få panikk, føle at jeg mister kontrollen, få skikkelig angst eller noe sånt. Og flippe helt ut.

For det hender jeg gjør det, f. eks hvis det har vært noe med et av kjæledyrene mine. Men jeg gleder meg kanskje mest til å få hilse på lille knøttet :)

da krysser vi fingrene for at alt er som det skal være. Er det veldig alvorlig? Altså, skjønner at det er hjerte og det er livsviktig...men er det noe som vil hemme han på noen måte, eller kan det fikses eller vokse av seg??.

De sa ikke så veldig mye om det på undersøkelsen, men det blir hvertfall operasjon på han rett etter fødselen dersom han har hjertefeilen. Mer vet jeg ikke. Men vi kan ikke annet enn å håpe på det beste:)

Jeg gleder meg til starten av fødselen. Spenningen, skjer det noe nå? Rieteller på datan og ringe etter barnevakt. Hvordan ser hun ut? Er hun lik storesøster?

Jeg gruer meg til resten! Gruer meg til hode er akkurat i åpningen, fysj får en ekkel følse det er! :p
Men jeg gruer meg faktisk også til fødselen er ferdig, fordi og være så mørbanka der nede som jeg var sist vil jeg ikke være igjen. Renselse er jo heller ikke noe kult. Svir når du går på do, og nr 2 er jo en umulig oppgave. Da føles det jo ut som du føder på nytt. :p Ooog etterier! Æssh!

Håååper fødselen går raskere denne gang enn sist. Sist tok det 35 timer med intense rier før hun var ute, riene ble aldri regelmessig. Håper selvfølgelig at jeg ikke revner, at alt er bra med lille i magen og at jeg klarer og beholde roen like godt som sist. Håper også virkelig at dem kan sette epidural selv om jeg har tattovering på hele ryggen.

Jeg har aldri født før, og gruer meg ganske mye.. Redd for at det skal gjøre hinsides vondt, bittelitt redd før å dø(!), og så ser jeg med skrekk på når ungen skal ut av det ytterste lille hullet! Kan ikke skjønne at det er plass:p Veldig redd for å revne, siden hullet ikke stemmer overens med hva som skal ut.. Dere skjønner sikkert hva jeg mener:p Håper litt på at jeg blir så lei på slutten av 3. trimester at jeg bare gleder meg;) Men igjen, har jo ikke lyst at det skal være sjukt tungt og slitsomt i siste del av svangerskapet!:p Dilemma:p

Tenker akkurat likedan som deg. Er også førstegangsfødende å er livredd for å føde, sprøytene, all den smerten osv.. Så jeg håper også jeg er så lei på slutten at jeg bare gleder meg til og komme i gang.. Jeg er også veldig redd for hvordan alt skal skje, at det ikke går som jeg vil ha det med smertelindring osv. Jeg har en helt sinnsyk fødselsangst:(

Fikk beskjed på ul at jeg burde holde meg nærme sykehusetnår d nærma seg...
vistnok styrfødsel forrige gagn.
så litt nervøs for å ikke rekke fram...

Ja, de så noe unormalt med hovedpulsåren ved hjertet på den ordinære ultralyden. Jeg skal tilbake på ekstra ul den 22.februar for og dobbeltsjekke om det stemmer eller ikke.

Da skal jeg krysse alt som krysses kan, for at dem ikke såg rett på OUL, og at hjerte er friskt og fint!

Gruer meg ikke til fødselen, men alt det som kommer etterpå... sying, dogåing både den ene og andre veien og den fæææle renselsesprossessen da gitt!!!blæææ.. mye ekkelt. MEN blir jo kjempe kos å hilse på den lille i magen og alt det andre som veier opp for det som er kjipt;)

æsj ja, renselsen hadde jeg nesten glemt -.-'

Back
Topp