fødsel :)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
Det har visst vært litt fram og tilbake det der. Det var forbudt noen år pga jordmødrene ble utsatt for den gassen daglig og det er ikke bra. Men da jeg fikk førstemann så hadde de det, og de hadde sånn avtrekkssystem på maska sånn at det ikke kom noe ut i rommet og da var det jo ikke noe farlig. Håper virkelig de har det til sommeren..

Puh sjekka sykehusets nettsider og der står det at de har lystgass hvertfall

Moro å lese om andre :-) føler man blir bedre kjent ^^

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Huff..fødsel ja.. Gruer meg jeg..
Forrige fødsel ble traumatisk på slutten, han ble tatt med vakum og hadde elendig hjertelyd.. Etter han var ute, ble det bare verre.. fordi da måtte jeg sy i nesten 2 timer- uten at bedøvelsen virka.. Å sy uten bedøvelse med en nyfødt baby på brystet anbefales ikke.. Jeg får frysninger når jeg tenker på det enda, og det er vonde minner desverre..

Får god oppfølging fra jordmor og har time hos henne hver 3 uke. Vi går igjennom hele fødselen, og prøver å få meg til å forstå at det er ikke sikkert det blir så ille... Kroppen min responderer ikke på medisiner/bedøvelse etc når den produserer mye adrenalin (som fødsel og tannlege).. Noe som betyr at jeg må gå igjennom uten bedøvelse for den virker ikke uansett..

Det eneste positive er at det kommer baby ut av det hele :)

De har ikke lystgass på sykehuset i Drammen i allefall. Husker debatten rundt lystgass begynte i 09 da jeg gikk gravid med lillegutt.

Spiller ingen rolle for meg i allefall, jeg håper på ingen smertelindring denne gangen også.

deilig å høre at du fikk minst m sistemann.

er 6 år siden jeg fødte sist, men er vist ennå å regne som 2. Gangs.

mammas fødsel m meg var absolutt ikke kjapp. Men lillebror kom mens pappa var ute for å ringe besteforeldre for å si at de var på sykehuset...

Det er mellomste som kom så kjapt :D hihi..
Minstemann var en luring, så ble satt igang, men det var pga styrtfødsler tidligere.

Back
Topp