Fødsel uten tegn til fødsel..?

Dinobambino

Flørter med forumet
Har termin om 2 dager og merker null nix nada. Ingen vondter og ingen spesielle tegn til modning :(

Sover dårlig og er konstant trøtt, tung og stinn, men ellers er formen heelt ok. Går for eksempel tur med hunden 1,5 - 2 timer i skogen hver dag uten å få vondt noe sted. Mener selvfølgelig ikke klage over det, men skulle gjerne hatt litt murringer her og der for å føle at det skjer noe... :arghh:

Dere som har født, kan det skje at man plutselig får rier uten å ha noen vondter i forkant?:sorry:

Begge mine startet spontant uten forvarsel. Ikke et eneste tegn og jeg var 8 og 10 dager over. Begge kom innen to timer fra første tegn.

Har termin selv til tirsdag og håper fødselen starter spontant igjen men time will show :hilarious:

Merket ingen tegn til modning sist. Fikk rier 7 dager før termin og hadde en aktiv fødsel på 4 timer :p

Med min første så merket jeg ingenting før dagen før. Da hadde jeg heftig mye regelmessige kynnere og nålstikk-lignende smerter i underlivet (jeg skjønte fortsatt ikke at det kunne være fødsel rett rundt hjørnet selv om vi var kommet til termindato) og samme natt gikk vannet og riene begynte.

Har termin om 2 dager og merker null nix nada. Ingen vondter og ingen spesielle tegn til modning :(

Sover dårlig og er konstant trøtt, tung og stinn, men ellers er formen heelt ok. Går for eksempel tur med hunden 1,5 - 2 timer i skogen hver dag uten å få vondt noe sted. Mener selvfølgelig ikke klage over det, men skulle gjerne hatt litt murringer her og der for å føle at det skjer noe... :arghh:

Dere som har født, kan det skje at man plutselig får rier uten å ha noen vondter i forkant?:sorry:

hei!
Med min første var eg pigg og merket ingenting. Gikk Lang morgen-tur med hunden i snø og tok meg en dusj, skulle til å legge meg for å hvile når vannet gikk plutselig i det eg satt meg ned i sengen. Gikk to timer fra vannet gikk til riene begynte. Hun var ute to timer etter det. Føltes som en lang rie. Hun kom to dager før termin.

nr to da hadde jeg en del kynnere siste ukene. Men fødselen startet med vannavgang og ikke noe tegn før det. Denne gangen har jeg masse kynnere og maserier. Men ikke noe som tar seg opp eller slikt.

Med første merket jeg ingenting før 12 dag overtid da jeg plutselig fikk rier.

ingen slimpropp eller noe som helst, hadde time til å bli igangsatt dagen etter :rolleyes:

Mange som har snart så kanskje ikke nødvendig at jeg og svarer. Men første fødselen for meg merket jeg ingenting før første rie startet på natten. Og riene var med korte mellomrom og regelmessige fra første rie så jeg dro rett på sykehuset og var der til hun ble født noen timer seinere:happy:

Her gikk vannet plutselig ut av det blå. Eneste "tegnet" må ha vært at jeg var lys våken fra vi la oss til å sove og noen timer ut over natta. Når jeg skulle legge meg begynte det først å lekke fostervann før jeg 1 times tid etterpå hørte kneppelyden og resten av vannet kom.

Back
Topp