Fødsel på gang???

Icerus

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
Har siste timen kanskje fått sterkere og sterkere kynnere. Ikke vondt enda men tar seg litt opp. Har egentlig ikke vært forberedt i det hele tatt på ny fødsel. Men i går og i dag har jeg hatt så mye plager at det har gitt meg en skikkelig motivasjon til å bli ferdig. Kroppens måte å gi beskjed kanskje?? Får se det Ann den neste timen, om dette er på gang bør det ta seg opp fort da forrige man var ute 4 timer etter første rie...

Stoppet helt opp en periode. Men satt igang igjen rundt halv 2. Nå er det ingen tvil om at det er rier. Venter bare på at de skal ta seg opp i styrke ettersom jeg aldri får noen regelmessige rier;)

Spennende! Håper det skjer noe nå! :D

Neida. Alt stoppet opp etter å ha blitt overtalt til å ta en paraseth og legge meg.... Så da får vi håpe at det allikevel har hatt noen virkning... Sånn at det går fort når det setter igang igjen...:(

Uff, håper det starter opp igjen snart! Kjedelig med sånne forhåpninger!

Ingen endring. Har hatt en rolig natt for en gangs skyld. Sovet godt og ikke vært plaget av mye bevegelse hele natten. Kan jo være stille før stormen. Men tviler. Har time til overtidskontroll først på fredag. 9 dager over termin ...

Siste dagen min før fødsel var mye roligere enn dagene før med tanke på kynnere, så jeg trodde absolutt ikke at noe var på gang. Plutselig gikk vannet, og riene startet en halvtime etter ;)

Hurra!! Gratulerer!! Da var det stille før stormen da :D

Back
Topp