fødsel nr 3

~Megseg~

Glad i forumet
Er det som de sier at dette er en "lure" fødsel ??

[:)]

Ikke hos meg vertfall [:)] Våknet 0130 og 0310 var han født [:)]

ORIGINAL: *mumfie*

Ikke hos meg vertfall [:)] Våknet 0130 og 0310 var han født [:)]

drømmefødsel da[:)]

ORIGINAL: Jeaa

JA!!!

med nr 1 lå jeg i 1.5 døgn i fødsel, med nr 2 var det 12timer, men nr 3 kom som et skudd! 2 timer og 10 minutter fra første rie til hun var ute! jeg rakk ikke sykehuset så jeg anbefaler å være forberedt på alt

wow

gikk veldig kjapt og greit[:D]

opp

Jepsipepsi[&o] gikk og venta i aug på skatten for fødte 1 og 2 i
uke 36 så fikk til og med innskrivning på sus tidligere pga det.
Men neida trollegutten kom 1 uke over termin og veide nesten
1 kilo mer en estimert 5 dager før[X(] og fødselen var grusom
iallefall siste økten med og få ham ut[&o]

Mi jente kom 11dager på overtid(ul-termin), det gikk 59min fra stramme 3 cm åpning til jenta var ute. Ca 2-2.5timer fra første rie. Kjapp fødsel, veldig intens fødsel men kom fort i form igjen. Syns ikke nr var en luring, men har hørt at mange sier at nr 3 kan være det.[:)]

Skulle jeg få flere er jeg redd jeg ikke rekker sykehuset.[&:]
1.fødsel: 10timer fra første rie
2.fødsel: 5.5timer fra første rie
3.fødsel: 2-2.5timer fra første rie(59min fra 3cm til ute)

ORIGINAL: nate85

Ja, er iallfall det jeg har hørt[:D]
Tredjemann er gjerne en luring.
Svigermor har 4 barn, hvorav de to første og den siste kom på overtid. Min mann derimot (som er nr 3), kom til verden 3 uker før termin (mener jeg det var..)
Han spiste også annenhver time hele døgnet gjennom i 4 måneder, mens de andre gjorde ikke det[8D]

min svigermor har også 4 barn, mannen min er yngst.
Men 3mann va en luring, han kom me ROMPA først[&o]

ORIGINAL: Løvemamma83

ORIGINAL: nate85

Ja, er iallfall det jeg har hørt[:D]
Tredjemann er gjerne en luring.
Svigermor har 4 barn, hvorav de to første og den siste kom på overtid. Min mann derimot (som er nr 3), kom til verden 3 uker før termin (mener jeg det var..)
Han spiste også annenhver time hele døgnet gjennom i 4 måneder, mens de andre gjorde ikke det[8D]

min svigermor har også 4 barn, mannen min er yngst.
Men 3mann va en luring, han kom me ROMPA først[&o]

Dette kan jo skje med 1,2 eller 4 [;)]

Må si dette høres skummelt ut[:o] To relativt kjappe fødsler etter meg (derav setefødsel med andre mann) brukte ca 7,5 time på begge...(fra jeg ble satt i gang...)Fødte de 2 og en uke før termin...

Tør ikke tenke hvor fort denne kan komme[8D][:o][:-]...Kanskje denne blir treeeeeeg...[8D]

da vil jeg ikke tenke på hvordan fødselen min blir denne gangen. nr 1 tok 6 timer nr.2 2 timer fra jeg blei satt igang.

ingen luring her.. når det starta gikk det noen timer så var han ute. Usikker på hvor mage timer. Jeg kom inn på føden klokka 19.30 etter noen timer hjemme med rier med 4 cm åpning, men lite effektive rier. Kl.23 hadde jeg 5cm åpning og riene ble effektive, så sykehuset har satt på papirene at fødselen var igang fra kl.23. 02.16 var han ute.

I tillegg var fødsel nr 3 den eneste som startet av seg selv. men nr 1 og 2 ble jeg satt igang 2 uker over termin og hadde drypp hele veien. Nr 3 hadde jeg bare drypp under pressriene.

Ikke hos meg...fødsel nr 3 var den beste og kjappeste jeg hadde...

Back
Topp