Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ei jeg kjenner hadde først en drit lang fødsel på nesten to døgn, så en helt helt normal på 9 timer men siste var 45min fra første rie til ongen var ute!!! Gikk til helvette med mora sitt underliv for å si det sånn, og heldigis bodde de bære sykehuset
Ja det synes jeg vannet gikk plutselig 4 dager før termin, begge de to andre fødslene startet med rier og vannet ble tatt, var også det jeg var innstilt på så fikk sjokk når jeg våknet av et lite smell. Nr 1 kom på termindato og nr 2 kom 3 dager over, så jeg var forberedt på overtid
Ellers så hadde jeg veldig lite rier til og med i sluttfasen, men de var effektive da ! Med de to andre fikk jeg ikke pauser mellom riene i slutten.
Nr 3 var også den største(4.5kg og 54cm) og stjernekikker, men var likevel den beste og raskeste fødselen, han kom 2 1/2time etter vannet gikk, hvorav jeg hadde 2timer med rier