Fødsel nr 1 og nr 2

JanneJenta78

Forumet er livet
Etter det jeg har lest her på forumet virker det som om fødsel nr 2 tar ca halvparten så lang tid som nr 1...er det noen som vil bekrefte/avkrefte dette? [:)]

Stemmer det må jeg nok rett på sykehuset for å si det sånn[;)]

ja det samme tenkte jeg etter nr.1[:D] Første fødsel tok 1 time og 20 min. Men ble satt igang da... Fødsel nr 2 tok ca 4 timer. Den begynte helt naturlig[:)]

Her stemte det, ja.

Fødsel nr 1 tok 7 timer fra første antydning til at noe kunne være i gang, fødsel nr 2 tok 3 og en halv time fra første antydning.

Her tok fødsel 2 myyye kortere tid enn halvparten av fødsel 1! [;)]

Fødsel 1: Fra vannet gikk til han var ute gikk det 21 timer. 10 timer aktiv fødsel. (3-10cm)

Fødsel 2: Fra vannet gikk til han var ute gikk det 4 timer. 1 times aktiv fødsel! [:D] (3-10cm)

2 timer på begge[;)] 5 år imellom.

nr 1 tok 32 timer
nr 2 tok 4 timer

Første fødsel tok 25 timer fra vannet gikk og riene begynte til hun var ute... andre gangen startet fødselen likt og hun var ute etter 4 1/2 time [:)]

nummer 1 tok 1.5 timer(styrtfødsel)...har heldigvis ikke lang vei til føden
nummer 2 tok 3 timer...

fødsel nummer 2 var verst....mye vondere rier og fikk ingen pause mellom riene siste timen...gjorde konstant vondt[:'(]
så nå frister det ikke å føde i gjenn...etter første mann sa jeg 5 min etter hun var ute at dette kan jeg gjøre mangen ganger,men det har jeg tatt til bake nå[:D]

Her stemte det ikkje. [&o]

Nr 1: 12 timer
Nr 2: 9 timer

hehe ja det kan jeg bekrefte...hihi...
men nr 1 tok det ca 22 timer
med nr 2 tok det ca 3 timer

nr 1 tok det 20 timer
nr 2 tok det 2 timer og 20 minutter.

Så bekrefter det[:D]

Back
Topp