Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tussi75
Nei ,jeg har ikke fått noen slik lapp,men så er jeg ikke like langt på vei som deg .
Klart det blir litt skummelt når det blir så konkret ,men samtidig er det vel greit å ha alle numrene på et sted slik at en slipper å ringe feil og lete etter telefonnumrene når ting oppstår ?
ORIGINAL: Bennie
Hvem fikk du den lappen av?! Er jo sikkert greit å ha den liggende (hengende på kjøleskapet!) da, er jo ikke så veldii lenge igjen nå!! [:)]
ORIGINAL: madonna
Er det bare i Bergen som passer så godt på sine gravide? [8|] Fikk ikke en slik lapp i Stavanger ved min forrige fødsel, har heller ikke fått noen til nå denne gangen..hmmmmm. E vil te Bergen, vil te Bergen, vil te Bergen. Der har vi det som fisken i vannet (eller noe slikt) hehe [:D]
ORIGINAL: Sandra21
ORIGINAL: Bennie
Hvem fikk du den lappen av?! Er jo sikkert greit å ha den liggende (hengende på kjøleskapet!) da, er jo ikke så veldii lenge igjen nå!! [:)]
jeg fikk lappen av jordmor, det er sånn lapp med stor skrift og stort understrekete nr på.. sikkert fordi når man har rier er det ikke beste tid å begynne å lese småskrift.. [8|]