Fødsel lapp....

Jadda26

Elsker forumet
noen andre enn meg som har fått den? Den lappen alle nr og slikt til sykehuset står på.. pluss opplysninger om når man skal ringe.. Med STOR skrift står det alt man må tenke på om fødselen er i gang... SKUMMELT.....

Nei ,jeg har ikke fått noen slik lapp,men så er jeg ikke like langt på vei som deg .
Klart det blir litt skummelt når det blir så konkret ,men samtidig er det vel greit å ha alle numrene på et sted slik at en slipper å ringe feil og lete etter telefonnumrene når ting oppstår ?

Har ikke fått no sånt, nei[8|] er ikke kommet like langt som deg, da, men[8|]

Ja det er sant.. Fikk den lappen for ca.4uker siden... hun ba meg henge den SYNLIG opp.. tror jeg skvetter godt hver gang jeg går forbi kjøleskapet den henger på.. hehe.. prøver å ikke se på den.. [8|]

ORIGINAL: Tussi75

Nei ,jeg har ikke fått noen slik lapp,men så er jeg ikke like langt på vei som deg .
Klart det blir litt skummelt når det blir så konkret ,men samtidig er det vel greit å ha alle numrene på et sted slik at en slipper å ringe feil og lete etter telefonnumrene når ting oppstår ?

alt begynner å bli mer virkelig nå ja[;)]

Den infoen fikk jeg når jeg var på ul i uke19 på ullevåll sykehus. Går med den i veska hele tiden + har tenkt å ha en kopi på nattbordet i tilfelle...[:)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Har ikke fått no sånt, nei[8|] er ikke kommet like langt som deg, da, men[8|]

ikke jeg heller?

Neeeeiiii... det har jeg IKKE sett!

Har ikke hørt om at jeg kom til å få en sånn lapp engang jeg [&:] sikkert forskjellig fra lege/jm man går til....

Hvem fikk du den lappen av?! Er jo sikkert greit å ha den liggende (hengende på kjøleskapet!) da, er jo ikke så veldii lenge igjen nå!! [:)]

ORIGINAL: elkva

Den infoen fikk jeg når jeg var på ul i uke19 på ullevåll sykehus. Går med den i veska hele tiden + har tenkt å ha en kopi på nattbordet i tilfelle...[:)]

Jøss... Det fikk ikke jeg, enda jeg også var på Ullevål!

Er det bare i Bergen som passer så godt på sine gravide? [8|] Fikk ikke en slik lapp i Stavanger ved min forrige fødsel, har heller ikke fått noen til nå denne gangen..hmmmmm. E vil te Bergen, vil te Bergen, vil te Bergen. Der har vi det som fisken i vannet (eller noe slikt) hehe [:D]

hmm.. har ikke fått nokka lapp her..

Nei ikke fått noe lapp nei, men sist jeg var hos JM fikk jeg streng beskjed om at hvis det skulle skje noe eller at jeg lurte på noe så var det føden jeg skulle ta kontakt med, ikke noe anna sted...

Så på helsekortet mitt står telefonnr til føden ganske klart!!!

? ikke sett...

ORIGINAL: Bennie

Hvem fikk du den lappen av?! Er jo sikkert greit å ha den liggende (hengende på kjøleskapet!) da, er jo ikke så veldii lenge igjen nå!! [:)]

jeg fikk lappen av jordmor, det er sånn lapp med stor skrift og stort understrekete nr på.. sikkert fordi når man har rier er det ikke beste tid å begynne å lese småskrift.. [8|]

ORIGINAL: madonna

Er det bare i Bergen som passer så godt på sine gravide? [8|] Fikk ikke en slik lapp i Stavanger ved min forrige fødsel, har heller ikke fått noen til nå denne gangen..hmmmmm. E vil te Bergen, vil te Bergen, vil te Bergen. Der har vi det som fisken i vannet (eller noe slikt) hehe [:D]

HAHAHAHA... nei her er de faktisk ganske dårlige har jeg opplevd.. så ikke dra til bergen[8|] Jeg vil te voss å føde... hehe.. men det er nok bare jm som passer på meg her[:D]

ORIGINAL: Sandra21

ORIGINAL: Bennie

jeg fikk lappen av jordmor, det er sånn lapp med stor skrift og stort understrekete nr på.. sikkert fordi når man har rier er det ikke beste tid å begynne å lese småskrift.. [8|]

Hehe, sikkert like greit å ha stor skrift med understreker på då ja!! [:)] Hehe, viss du har fått en slik lapp, så regner jeg med at jeg også får en, bor tross alt i bergen begge to!! [8D] 

jeg har ikke fått noen slik lapp jeg [8|]
men står nummer til jm og føden på helsekortet mitt ..

Hehe, sikkert like greit å ha stor skrift med understreker på då ja!! [:)] Hehe, viss du har fått en slik lapp, så regner jeg med at jeg også får en, bor tross alt i bergen begge to!! [8D] 

Hehe ja kan tenke meg det. om det ikke er forskjellig fra jm til jm da.. men tror alle skal få sånn..iallefall her i bergen

Back
Topp