Fødsel igjen?

Frister ikke å føde igjen akkurat nå, sånn en uke etter fødsel. Men vil jo at gutten vår skal få søsken, så må nok pines igjennom en fødsel til ;) Det er jo absolutt verdt det.

Skulle gjerne fått både en og to til. Men er for gammel, så må klare meg med to flotte barn. Samboeren har to store fra før, og klarte så vidt å få han med på frøkna her. Så blir nok ikke flere her. Trist, men når man begynner seint så blir det slik. Elsker å gå gravid også.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nå er jeg veldig ferdig! Fødte vaginalt første gangen, noen som endte med totalruptur og mange timer på operasjonsstua etterpå!
Mellomste er tatt med hastesnitt da ho ble født 6 uker for tidlig!
Minsten som er tre uker ble tatt med planlagt keisersnitt! Pluss at jeg steriliserte meg samtidig!
Så føler jeg har de barna jeg vil ha nå ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mine tanker rundt fødsler er at det er en magisk opplevelse som jeg aldri ville byttet bort i noe. Jeg er glad jeg har fått opplevd det 2 ganger, men også glad for at jeg ikke skal gjøre det igjen. Glad og fornøyd!

Jeg hadde et fint svangerskap, men mye smerter de siste månedene (bekkenløsning og bekkenlåsning), og maserier i dagevis. Det har jeg ikke særlig lyst til å oppleve igjen... Fødselen var også smertefull, spesielt satt det i ryggen, men jeg fikk smertelindring etter en stund, og da gikk det jo greit selv om smertene var sinnsyke...
Men samtidig tenker jeg at jeg nok kan gjøre det igjen om noen år, men planen er egentlig å stoppe her.

Enig i det at fødselen er piece of cake i forhold til det er å gå 9 mnd gravid. Er direkte pyton!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke tatt stilling til det spørsmålet enda da jeg ikke vet om jeg vil ha fler barn :) hadde et fint svangerskap men likte ikke å gå gravid, fødselen gikk akk sånn jeg ville også, men jeg vet ærlig talt ikke om jeg vil gjøre det igjen. Vi får se med tiden, er bare 21 enda så stresser ikke :p

Endte med hastekeisersnitt, så selve fødselen var ikke så ille, det var heller før og etter fødselen som var grusomt. Ma'en er redd for flere med mindre vi får mye hjelp fra starten av svangerskapet og gjennom det hele. Men nå ser det ut som om besteforeldre har meldt seg som hjelp og vil flytte hit i frykt for at det ikke kommer flere barnebarn hvist ikke :P

Back
Topp