Fødsel igjen?

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Ja nå som vi alle (tror jeg hvertfall!) er ferdig med svangerskap og fødsel, hva tenker dere om en fødsel igjen? :)

Jeg ble jo satt igang i uke 38+1, så regnet med å gå leeenge i fødsel, men siden jeg var i aktiv fødsel i bare 3 timer og klarte meg fint uten smertelindring, så har jeg ingen negative tanker om å føde igjen når den tiden melder seg :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Huff, nei - aldri igjen! Grusomt og forferdelig! Ble bare angrepet av en haug med folk som dro han ut med sugekopp, og jeg hadde ingen kontroll på hverken pust eller lyder osv. Fødselen var kjapp, men ingen pauser på rier og som sagt null kontroll! Hadde stukket der i fra om jeg ikke hadde blitt holdt fast av de folkene :p Nå har vi en jente og en gutt så er i grunn fornøyd med det, men så er jeg jo bare 25, og lysten på en attpåklatt kan jo melde seg om 5-10 år ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, nei - aldri igjen! Grusomt og forferdelig! Ble bare angrepet av en haug med folk som dro han ut med sugekopp, og jeg hadde ingen kontroll på hverken pust eller lyder osv. Fødselen var kjapp, men ingen pauser på rier og som sagt null kontroll! Hadde stukket der i fra om jeg ikke hadde blitt holdt fast av de folkene :p Nå har vi en jente og en gutt så er i grunn fornøyd med det, men så er jeg jo bare 25, og lysten på en attpåklatt kan jo melde seg om 5-10 år ;-)

Uff så leit å høre at fødselen din var sånn :( Husker så altfor godt hvordan det var med null pauser fra riene! :P Heheh, ja jeg også er 25 år, men ønsker meg ei jente også, så her blir det uten tvil en fødsel te hvertfall :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Da vi har nå 3 barn så ser vi oss ferdige. Men har født tre ganger uten noe smertelindring og kunne gjort det igjen!!

er tredje gangen med kun lystgass, denne fødselen var værst, men en fødsel hadde ikkje stoppet meg om jeg ville hatt flere barn. Men nå er det stopp,3 barn er nok, alle skal jo ha likt med oppmerksomhet og oppfølging :-) men er kun straks 27 år, så kaaaanskje en attpåklatt om en del år :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nå har jeg født to barn rimelig fort uten og uten smertelindring. Sitter igjen med gode opplevelser etter begge fødselene, så det er ikke en hindring for flere barn. Men akkurat nå er vi fornøyd med de to vi har....Er bare 23 så har god tid om vi vil ha flere senere :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hadde en fin fødsel, dog med litt lystgass og vakuumforløsning. Kunne greit født en gang til. Men fjerner de lystgassen fra sykehuset vårt så spørs det :p De siste 3 cm med rier som nesten overlappet hverandre var drepen :p

Nå er dette tredje barnet då det spørs om det blir en til. Hadde kunnet føde 10 ggr til, bare jeg slapp å gå gravid. Syns de 9 mnd som gravid er en laang plage med kvalme, smerter og alle mulige plager..

Fødd både med hastekeirsersnitt og vanlig vaginal fødsel. Fin opplevelse begge deler. Så har ingen problemer med å bli smelt på tjukka igjen;) men har en samboer som kun vil ha to barn, egentlig er jeg ganske fornøyd jeg også;)

Vi begynte å diskutere når vi skulle ha nr 2 andre dagen på sykehuset :p så tror ikke jeg er avskremt.
Jeg hadde et veldig avslappet forhold tiø fødsel på forhånd, å ble positivt overrasket :) ingen smertelindring og 9 timer aktiv fødsel :)

Sniktitter fra april. Føde kunne jeg gjort 10 ganger til, men de mnd før det er verst. Blir nok i hvert fall en til, kanskje en tredje, men da er jeg gammel nok. Er 29

Heller fødsler, enn svangerskap;-)

Frister ikke med det første for å være ærlig...

Her har vi fått 2 velskapte gutter og vi ser oss ferdig med flere barn..Kunne født 1 gang til jeg også men orker ikke tanken på å gå gravid flere ganger..:) Er snart 28 år og vi skal ikke se bort ifra om noen år att babylysten melder seg,men mannen min er 40 år og han er hvertfall ferdig sier han:)

Jeg sa før vi var ute av fødestuen atbjeg synes det var trist at jeg aldri skulle få oppleve det igjen, hvorpå sambo sa "det veet du jo ikke"... Men jeg er nok definitivt ferdig! Er 35 og har tre barn, så det får holde! Men jeg også kunne gjerne født mange ganger til, men graviditeten hadde ikke trengt å vare mer enn 4 uker... Hater å være gravid!

Ble ikke avskrekket, selv om alt gikk helt mot planen. Kan godt gjøre det igjen, nå vet jeg tross alt så mye mer...og neste gang får jeg kanskje den naturlige fødselen jeg hadde planlagt denne gangen?

Fix ferdig. Mannen har snippet og vi har tre barn. Hvorpå den siste ble født med hjertefeil. Hadde det vært første som var født med det så hadde han blitt enebarn.

Glad jeg ikke skal føde igjen. To megalange fødsler, men med smertelindring som fungerte. Og en kort og med smertelindring som ikke fungerte i det hele tatt. Drittspinal :-P

Alt i alt. Glad jeg har født vaginalt og har opplevd det tre ganger. Men også glad jeg ikke skal gjennom det igjen. :-)

Back
Topp