Fødsel etter ks

Lulu_

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Er det noen som har født vanlig kort tid etter ks her? Eller blitt gravide i det hele tatt? Er 8 mnd siden mitt ks og ble sagt på sykehuset at jeg måtte vente en stund med å bli gravid pga risiko, jo lengre jo bedre. Men her er jeg da, gravid på nytt. Bør jeg ha noe ekstra oppfølging?

Skal bestille time hos lege eller jordmor snart, men vil gjerne høre andres erfaring hvis noen har vært i samme båt:)

Jeg også lurer på det samme?
Hadde keisersnitt 17 i fjord og fikk også beskjed om da at ved eventuelt nytt svangerskap måtte jeg gjennom et nytt keisersnitt.
Men ble ikke sagt noe om oppfølging gjennom svangerskapet:nailbiting:

Var 19mnd mellom mitt keisersnitt og vaginal fødsel. Fikk da en baby som var over 4500g og mange var bekymret for livmoren min. Men det gikk bra ;)

Var 19mnd mellom mitt keisersnitt og vaginal fødsel. Fikk da en baby som var over 4500g og mange var bekymret for livmoren min. Men det gikk bra ;)
Huff, jeg kommer sikkert til å gå og være bekymret for å revne hele svangerskapet:( men godt å høre at det gikk bra med deg, det gjør vel stort sett det får man håpe..:)

Huff, jeg kommer sikkert til å gå og være bekymret for å revne hele svangerskapet:( men godt å høre at det gikk bra med deg, det gjør vel stort sett det får man håpe..:)

Svangerskapet var ikke noe problem. Men de på sykehuset var ikke helt komfortabel med å sette meg i gang, men de gikk med på å prøve. Så fikk ingen smertelindring for å unngå å måtte sette dryppet på max. Jeg selv er veldig fornøyd med å ha fått det til!

Jeg hadde ks med først. Skulle føde nr 2 vaginalt. Endte i akutt ks, og jeg ble veldig syk. Så nå blir det planlagt ks 2 uker før termin ☺️

Back
Topp